עיסוי בצפון זה כל מה שאתם צריכים

תוכן עניינים

אם הגעתם לצפון לחופשה, צימר, או אפילו טיול של כמה שעות בודדות, אנו ממליצים לכם בחום להגיע לעיסוי בספא ידיים אוהבות אשר בגליל העליון. העיסוי המקצועי שתקבלו, יפיג לכם את כל המתחים, ירפה לכם את הגוף ואת הנשמה, ויוציא אתכם לשעה – שעתיים מהמרוץ המתיש של החיים.

מעין ודנה, זוג מעסים מקצועי וותיק בתחום , אשר מטפלים כבר למעלה מ-15 שנים, ועושים זאת לא כתחביב או כעסק צדדי, אלא כעסק משפחתי מושקע אשר לו הם מקדישים את כל ליבם, נשמתם וזמנם .

עיסוי בצפון – לבחור את המעסה הנכון

עיסוי בצפון, כמו כל דבר אחר בחיים , עלול להיות "נפילה" במידה ואינכם מכירים את המעסה שלכם, ולכן, על מנת למנוע מצב שכזה, חשוב ביותר לדבר עם המטפל באופן אישי לפני העיסוי (דבר אשר לא מתאפשר לכם באתרי ספא גדולים ובמלונות, שם תקבלו מענה מפקידת קבלה שהקשר בינה לבין עיסויים מקרי בהחלט). כבר משיחת הטלפון , תוכלו לחוש בכימיה בנינו. כשתתקשרו אלינו תקבלו מענה ישיר ממעין / דנה (המעסים בעצמם) וכבר בטלפון תרגישו את ההקשבה המלאה והרצון האמיתי לעזור . במהלך השיחה הטלפונית , נוכל להמליץ לכם על העיסוי המתאים ביותר בעבורכם.

איך לבחור את העיסוי המתאים לי?

ל"ידיים אוהבות", מגוון רחב של עיסויים: עיסוי שוודי, תאילנדי, ארומתי, רפלקסולוגיה, רקמות עמוק, עיסוי ספורטאים, אבנים חמות, איורוודה ועוד…אך לאנשים אשר לא באים מעולם העיסויים, השמות הללו לא אומרים דבר, ולכן כשתגיעו אלינו, תפרטו לנו את מכאוביכם השונים , ואת הבעיות הפיסיות השונות אשר מעיקות עליכם, ואנו נמליץ לכם על העיסוי המתאים בשבילכם. כך למשל אדם אשר יושב שעות במשרד מול המחשב וסובל מכאבי צוואר , כתפיים וגב תחתון, יקבל עיסוי שוודי משולב עם רקמות עמוק תוך כדי התמקדות מיוחדת באזורים התפוסים. לאדם אשר לא אוהב את מגע השמן על הגוף, נמליץ על שיאצו, אשר מתבצע על בגדים וללא שמן.

למי זה מתאים?

בידיים אוהבות, מטפלים בכולם: החל מעיסוי תינוקות, ילדים, נערות, חיילים, מבוגרים, גיל הזהב , קשישים, נשים הרות, פציעות ספורטאים, נכים, וכל מי שרוצה.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן