עיסוי בצפון הארץ- לחידוש האנרגיה, לשחרור הגוף ולשדרוג החופשה

תוכן עניינים

הקיץ שהגיע הוא זמן מצויין לצאת ולתור את ארץ ישראל היפה, ואין יותר טוב מלנוע צפונה אל עבר השבילים ירוקי העד והנחלים השוצפים הודות לגשמי הברכה שפקדו אותנו בחורף האחרון. בין אם זה טיול משפחתי, טיול זוגות או מפגש חברים מהנה, הצפון המרענן תמיד מלא באטרקציות לכל גיל ולכל עת החל מטיול ריינג'רים, דרך מסלולי טבע ועד לפינוק אמיתי של עיסוי בצפון הארץ.

עיסוי בצפון הארץ- פינוק אמיתי לגוף ולנפש

גם אם אינכם חובבים טיולים בטבע, הירוק שמאפיין את הצפון משרה על כל אדם רוגע ושלווה. זו ההתרחקות מהשאון ומהחיים בעיר, והיכולת להתנתק, ולו לזמן קצר, מכל טרדות היום יום, לשטוף את העיניים בנוף מרהיב ולנקות את הראש. ואם אתם מחפשים דרך להעניק גם לגוף וגם לנפש את השלווה והשחרור להם הם זקוקים, פינוק אמיתי הוא עיסוי בצפון הארץ.

אז איזה סוג עיסוי אתם מעדיפים?

עיסוי שוודי מתאים למי שחושק במגע רך ונעים ושחרור עדין של שרירי הגוף. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לעיסוי עמוק ואינטנסיבי יותר מומלץ לכם לנסות עיסוי רקמות עמוק, שמגיע לשכבות עמוקות יותר ברמת השריר והשלד. העיסוי התאילנדי המסורתי ילחץ לכם על נקודות שמשפיעות על זרימת הדם והאנרגיה בגוף וימתח אתכם עד להרפייה ושחרור, ואילו העיסוי ההוליסטי יטפל בגוף ובנפש, ויסייע לכם לשחרר חסימות אנרגטיות.

אך האמת היא, שבעולם הטיפולים, כדאי לתת לגוף לדבר, ולהעניק לו טיפולים שמשלבים טכניקות מעולמות עיסוי שונים. לחובבי התענוגות מומלץ לשלב במסגרת  חמות או עיסוי איורוודי, שמתבסס על תורת הרפואה ההודית העתיקה ומשלב מגוון שמני טיפולים, המותאמים למטופל באופן אישי.

עיסוי בשוקולד ודבש לפינוק זוגי מתוק ובלתי נשכח

תאמינו או לא, אך סגולות השוקולד והדבש הגיעו גם אל חדר הטיפולים, והשפעתם על גוף האדם אפילו טובה יותר במסגרת עיסוי בצפון, כיוון שנמצא שפרט למתיקותם הבלתי מעורערת, הם מסייעים לשיפור מצב הרוח, לזירוז חילוף החומרים של הגוף, מיטיבים עם כלי הדם, מנקים רעלים ומעניקים לחות טבעית לעור למראה רענן וזוהר. אז מסתבר שטיפולי יופי ובריאות משתלבים יחד, ואם באמת תרצו להפתיע, הרשו לעצמכם להזמין עיסוי זוגי בצפון שישאיר לכם זכרון בלתי נשכח מחווייה מתוקה במיוחד.

לשחרר, להרפות ולהזין את הגוף מחדש

לפעמים כל מה שהגוף והנפש זקוקים להם כדי להירפא ולהרפות הוא מסגרת, שמאפשרת להשתחרר ולהתנקות. היציאה מהשגרה מרעננת בפני עצמה, ואם היא מלווה בעיסוי מרגיע ומפנק, האפקט ניכר אפילו בברק של העיניים. יצאתם לחופשה בצימר? יש לכם אחר צהריים פנוי? סגרתם יום גיבוש לעובדים בצפון? אל תוותרו על ההזדמנות להעניק לגוף מגע אנושי חומל ומקצועי לחידוש האנרגיה ולרענון כל מערכות הגוף.

כששגרת היומיום נוטה לסחוף אותנו אל רוטינות קבועות, ואף לגרום לנו לעיתים לשכוח מהצרכים שלנו, עיסוי הוא דרך נהדרת לעשות עצירה קטנה בדרך, שמטעינה אותנו באנרגיות ומפיחה חיות בכל תא ותא בגופנו. סביר להניח שבתום הטיפול הירוק ייראה לנו ירוק יותר וכל הדרך תהייה יפה ופסטורלית יותר.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן