ספא בגליל – לשבור שגרה וקצת להתפנק

תוכן עניינים

הגליל ידוע במרחביו הירוקים, השקט, הטבע, הנופים ,האוויר הצלול והרוגע אשר מסביב, כל אלה ועוד, הופכים אותו למקום אטרקטיבי ביותר אליו שווה להגיע מדי פעם כדי לצאת קצת מהשגרה.אז אם אכן הגעתם , אנו ממליצים לכם לשלב בחופשתכם, ספא בגליל.

ספא בגליל – לטפל בגוף וגם בנפש

ידיים אוהבות הוא ספא פרטי אשר מבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת של שקט, רוגע, ופינוק לגוף ולנפש. הספא מומלץ לזוגות, יחידים ועיסויים לאירועים לקבוצות קטנות (עד 10 אנשים). הוא נותן מענה לאנשים אשר תפוסים במיוחד וסובלים מכאבים או מהתכווצויות שרירים, אך אין זה הכרח לסבול, ניתן להגיע לספא גם לטובת פינוק בלבד, זמן איכות של שלוה וקסם, ריענון האנרגיות והחייאת הגוף.

בנוסף למתקני הספא המעולים (ג'קוזי ספא גדול פנימי עם זרמים חזקים במיוחד בעלי השפעה עוצמתית על שרירי הגוף, ג'קוזי נוסף ענק חיצוני ,וסאונה יבשה), תוכלו לבחור מבין מגוון רחב ביותר של עיסויים וחבילות ספא מפנקות. מעין ודנה, זוג המעסים המקצועיים ,הקימו יחד את הספא מתוך אהבה אמתית למקצוע ומתוך רצונם העמוק לטפל באנשים. ניסיונם הרב בתחום תורם לכך שיתאימו לכם בדיוק רב את הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

בעת שהותכם בספא ידיים אוהבות, אתם תזכו לפרטיות מלאה – לא תשבו בג'קוזי יחד עם אנשים שאינכם מכירים ולא תראו במסדרונות אנשים זרים בחלוקים. מתחם הספא כולו יהיה סגור אך ורק בעבורכם בין אם תגיעו לבד ובין אם תגיעו בקבוצה קטנה. בספא חדר טיפולים זוגי, בו ניתן לקבל את העיסוי במקביל. לזוגות הדתיים או הביישנים במיוחד יש אפשרות לפרגוד .

מקום מאובזר ומפנק

במקום יש מקלחת מפנקת, וכך מי שפחות אוהב את מגע השמן על העור, יכול להתקלח לאחר העיסוי. הספא הוא מקום קסום לחגיגות מכל סוג: ימי הולדת, בת מצווה, מסיבת גיוס , שחרור, יום נישואין, אירוסין, יום האישה , יום המשפחה, מסיבת רווקות, מסיבת סוף שנה לצוותים ועוד…

במידה ואתם מעוניינים לפנק את יקירכם ,ניתן לרכוש שוברי מתנה. הספא פתוח בימים א-ה בין השעות 8 בבוקר ל 20:00 בערב. ימי שישי ושבת מהשעה 10 בבוקר ועד 18 בערב.

ספא בגליל - ספא ידיים אוהבות

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן