ספא זוגי בצפון – פינוקים וחבילות אטרקטיביות

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים להגיע לצפון לחופשה ,לצימר, או אפילו לעקיצה קטנה, אנו ממליצים לכם לשלב בתוכניותכם ספא זוגי בצפון, חוויה אשר תישאר אתכם זמן רב לאחר הטיפול.

ספא ידיים אוהבות אשר בצפון, מציע מגוון חבילות פינוק בעבור זוגות. בכל חבילה בה תבחרו, השהות בספא הינה פרטית בעבור כל זוג. אצלנו תוכלו ליהנות מזמן איכות של שקט ופרטיות מלאה. בשונה מאתרי הספא השכנים, אצלנו לא תשבו בג'קוזי עם אנשים זרים, ולא תראו אנשים נוספים אשר מסתובבים במסדרונות עם חלוקים, להפך – אצלנו כל מתחם הספא יהיה סגור אך ורק בשבילכם, ולכן הספא מיועד גם לזוגות דתיים, וגם לאנשים אשר אוהבים פרטיות מלאה.

ספא זוגי בצפון – החבילות הזוגיות שלנו:

חבילת פינוק זוגית , שכוללת : שהות במתקני הספא (ג'קוזי פנימי ענק עם זרמים חזקים במיוחד, ג'קוזי חיצוני ענק, סאונה יבשה, חלוקים, נעלי בית, מגבות, שתיה חמה / קרה , כיבוד קל) ועיסוי זוגי של שעה, במחיר – 600 ₪ לזוג.

חבילת פינוק שכוללת: שהות במתקנים, עיסוי זוגי (שעה) וארוחת בוקר / ארוחת גבינות ויין – 750 ₪ לזוג.

עיסוי זוגי – החל מ400 ₪ לזוג.

סדנת עיסוי זוגית לטיפול הדדי

סדנה ייחודית לזוגות אשר מטרתה להעניק לכם כלים וטכניקות על מנת שתוכלו לטפל זה בזו. בסדנה כל אחד מבני הזוג יעניק לשני עיסוי של שעה (בהדרכתנו הצמודה כמובן) ויקבל עיסוי של שעה ב4 ידיים. הסדנה מומלצת במיוחד לזוגות אשר מעוניינים לעסות זה את זו אך מרגישים חסרי בטחון וידע .מחיר: 450 ₪ לזוג.

לזוגות אשר פחות אוהבים טיפולים, ניתן לקחת חבילת פינוק הכוללת רק את השהות הפרטית בספא (ללא עיסויים) , במחיר של 400 ₪ לשעתיים של כיף. במידה וקשה לכם להחליט באיזו חבילה לבחור, אנחנו כאן בשביל לעזור ולכוון אתכם. נסיוננו הרב,יעזור לנו להתאים עבורכם את החבילה המתאימה במיוחד עבורכם.

ספא זוגי מיועד ל : יום נישואין, ימי הולדת, מסיבת אירוסין, אך גם לזוגות של חברים / חברות / אחים / משפחות / צוותים שעובדים יחד / ועוד… המומחיות שלנו היא ליצור עבורכם פסק זמן איכותי ומרענן ולהחזיר אתכם למרוץ בכוחות מחודשים ואנרגיות רעננות.

ספא זוגי בצפון
מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן