יום כיף בצפון – אטרקציות לזוגות ולמשפחות

תוכן עניינים

הצפון הוא מקום מושלם לימי כיף וגיבוש. הוא מציע שפע אטרקציות ומגוון עצום של פינות פסטורליות בהן מומלץ לבקר, אך כדי לחבר בין כל אלו, נדרש זמן רב מול המחשב, טלפונים, מיילים ועוד.. ולכן, על מנת לחסוך לכם את הזמן ואת כאב הראש, פשוט חייגו אלינו עכשיו 0523974800 ואנחנו כבר נדאג להפיק עבורכם יום כיף קסום ובלתי נשכח.

ספא ידיים אוהבות – אירוח מכל הלב

ידיים אוהבות מפיקים ימי כיף, ספא ועיסויים לאירועים בכל סדר גודל כבר למעלה מעשור. מקבוצות קטנות של משפחות / חברים / חברות ועד לצוותים , עסקים, חברות, בתי ספר, גופים ממשלתיים ועוד… את יום הכיף שלכם, נבנה יחד אתכם, תוך כדי הקשבה מלאה לרצונותיכם, משאלותיכם, וכמובן גם לתקציבכם, ותוך כדי מתן תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

יום כיף בצפון, מתאים לכל עונות השנה: בקיץ, תוכלו ליהנות מהנחלים הצוננים , טיולי שטח, ומגוון רחב של פעילויות קיץ מרעננות. ובחורף כשהטבע בשיא יופיו והכל מסביב ירוק וזורם, תוכלו להתפנק ביום כיף בווילה או בספא , סיורים במרכזי מבקרים שונים וסדנאות מכל צבעי הקשת.

בימי הכיף שלנו, אנו ממליצים לשלב פעילות אתגרית, סדנה חווייתית, אוכל ופינוקים. לדוגמא: טיול רייזרים, סדנת שוקולד, עיסויים וארוחה.

ישנן קבוצות שהקונספט הזה פחות יתאים להן, כמו למשל קבוצות של פנסיונרים שפחות מעוניינים בפעילות אתגרית ויעדיפו יום כיף שיכלול: סיור ביקב/מכוורת/בית בד/סיור באגמון החולה וארוחה טעימה. לידיים אוהבות, רעיונות יצירתיים כיד הדמיון ופתרונות מעולים ליום כיף בצפון לכל קבוצה

יום כיף בצפון – מרוצים ושמחים

נסיוננו העשיר, מקנה לנו את היכולת לארגן את יום הכיף שלכם מתחילתו ועד סופו על הצד הטוב ביותר ,ומטרתנו העיקרית היא שתהיו מרוצים עד כדי כך שתחזרו אלינו גם בשנים הבאות.יתרונותיו של יום כיף בצפון , הם בעיקר השקט, השלווה, הנוף והאוויר הצלול, כל אלה בלבד מספיקים על מנת להחיות משרד שלם של עובדים אשר יושבים כל היום מול המחשב ושכחו מה זה לנשום אוויר רענן וצח.

פעמים רבות , יצא לנו לשמוע מקבוצות שהגיעו אלינו מאזור המרכז, משפטים, כמו : " אתם חיים בגן עדן" , "ממש כמו בחוץ לארץ" , "לא רוצים לחזור הביתה".  אין ספק שאם כבר יוצאים מהשגרה , עדיף לעשות זאת בצפון.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן