חבילות ספא זוגי בצפון – פינה להרגע בגליל העליון

תוכן עניינים

אם במקרה הגעתם לצפון, לנשום אוויר נקי ולצאת קצת מהמרוץ המתיש של החיים, אנו מזמינים אתכם לבילוי מרגיע , מפנק ומחייה בספא ידיים אוהבות אשר בלהבות הבשן.

אצלנו, תוכלו להנות משקט, שלווה, ,זמן איכות שמוקדש כל כולו בשבילכם וממגוון רחב של חבילות ספא זוגי מפנקות.

חבילות ספא זוגי בצפון כמו ששלנו כוללות שהות פרטית במתחם הספא. אין זה משנה באיזו חבילה תבחרו, שהותכם אצלנו תהיה בלעדית והמקום יהיה סגור אך ורק בשבילכם.

חבילות הספא שלנו:

חבילה זוגית – שעתיים של פרטיות במתחם הספא. תוכלו ליהנות ממתקני הספא שלנו (ג'קוזי ענק עם זרמים חזקים במיוחד פנימי וחיצוני וסאונה יבשה )

תקבלו חלוקים, מגבות, נעלי בית , שתיה וכיבוד .

חבילת עיסוי זוגי – ניתן לבחור מבין מגוון רחב של עיסויים: עיסוי שוודי, רקמות עמוק, שיאצו, תאילנדי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, משולבים ועוד….

חבילת ספא זוגי – שעתיים של פרטיות ורוגע: בשעה הראשונה תוכלו להנות משהות פרטית במתקני הספא  , כמו כן תקבלו חלוקים, מגבות, נעלי בית, שתיה חמה / קרה וכיבוד קל. לאחר מכן נעניק לכל אחד מכם עיסוי מקצועי ואיכותי של 60 דקות.

חבילת ספא זוגי מורחבת: שעה במתקני הספא , עיסוי זוגי של שעה וארוחה (בוקר / גבינות ויין)

חבילות ספא זוגי בצפון – איך תדעו באיזו חבילה לבחור?

אז ככה: במידה ואתם סובלים מכאבים והתכווצויות שרירים, אנו ממליצים לכם לקחת את חבילת העיסוי הזוגי או את חבילת הספא הזוגי.  שתי החבילות הללו מתמקדות בשרירים התפוסים ומטפלות היטב במכאובים ובהפגת מתחים.

במידה ואתם רוצים לחגוג מאורע כלשהו (יום נישואין, יום האהבה, אירוסין, יום הולדת ועוד..) , אנו ממליצים לכם לקחת את החבילה המורחבת מכיוון שאין ספק שזוהי החבילה המפנקת ביותר.

אם אתם סובלים מלחץ דם גבוה / מחלות לב / מיגרנות קשות או אם את בהריון , אין להכנס למתקני הספא ולכן עדיף לקחת חבילת עיסוי זוגי אשר לא כוללת את מתקני הספא.

בכל מקרה , בידיים אוהבות יש חבילות ספא זוגי בצפון לכל אחד ואחד, במידה וקשה לכם להחליט באיזו חבילה לבחור , פשוט חייגו אלינו ואנו נתאים לכם את החבילה הנכונה ביותר בעבורכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן