יום כיף לחברות טובות

תוכן עניינים

אז החלטתן להתארגן על יום כיף עם החברות הכי טובות. בא לכן לעשות להן ולעצמכן טוב ובוודאי חשבתן כבר על מספר רעיונות. תנו לנו להציע רעיון שאולי עדיין לא חשבתן עליו – יום כיף לחברות טובות בספא מפנק בגליל העליון. זוהי הזדמנות מצוינת לפנק את עצמכן עם עיסוי בצפון בספא איכותי לצד טיול בנופי הגליל.

במסגרת הספא תוכלו להתנסות במגוון של טיפולים הכוללים למשל עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, טיפול באבנים חמות ועוד. זאת לצד טיול במגוון האטרקציות והנופים שיש לגליל העליון להציע.

יום כיף לחברות טובות

יום כיף לחברות טובות בספא בגליל – כל היתרונות

  • התנסות יחד במשהו חדש – במסגרת הספא תוכלו להתנסות יחדיו במגוון של טיפולים וכך לצבור חוויות משותפות.
  • הזדמנות להעמיק את הקשר – תוכלו לנצל את האינטימיות והקרבה במתקני הספא השונים כדי לשוחח וליהנות יחד וכך להעמיק את הקשר ביניכן.
  • הזדמנות לטייל ביחד – תוכלו לנצל את ההמצאות בנופי הגליל כדי לשלב את הספא בטיולים חווייתיים באזור.
  • שחרור מלחצים – ספא הוא הזדמנות מצוינת להשתחרר ממטענים, לחצים וטרדות יומיומיות.
  • מדיטציה – במהלך הספא תוכלו להתמסר למדיטציה וכך לנקות את הנפש יחדיו ממחשבות שליליות.

מסלולי טיול מומלצים בגליל העליון

הגליל העליון משופע במסלולי טיול מעניינים שתוכלו לשלב במהלך יום כיף לחברות טובות. הגליל העליון הוא אחד מחבלי הארץ המרהיבים בישראל. במרכז הגליל העליון ניצב הר מרון, שמורת טבע המציעה למטיילים הליכה בחורש ים תיכוני ונופים מרהיבים במיוחד.

מספר נחלים יורדים ממקומות שונים בהר ועד למרגלותיו. נחלים אלו מציעים למטיילים מסלולי טיול בנחל כזיב, נחל דישון, נחל עמוד ונחל צלמון. ניתן לשלב את ההליכה בנחלים גם עם ביקור בעיר העתיקה של צפת וליהנות מנופיה הציוריים.

ידיים אוהבות – ספא בגליל העליון שיש בו הכל

אם כבר החלטתן שאתן רוצות לערוך יום כיף במסגרת ספא בגליל העליון, כדאי שתכירו את ידיים אוהבות. אצלנו בידיים אוהבות תוכלו ליהנות מחוויית ספא פרטית עבור זוגות, יחידים, משפחות וגם עיסויים לאירועים ולקבוצות.

בספא של ידיים אוהבות קיימים שלל מתקנים איכותיים, לצד עיסויים מפנקים ומקצועיים ברמה גבוהה. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון גדול של סוגי טיפולים כגון:

  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי זה מתמקד בשכבות העמוקות של שרירי הגוף. המטרה היא לשחרר לחצים שמצטברים ברקמות החיבור בין השרירים, להגמיש אותן ולשחרר את השרירים התפוסים.
  • עיסוי שוודי – עיסוי שממריץ את מחזור הדם ומשפר את חילוף החומרים בגוף. עיסוי זה גם משפר את גמישות העור, מותח את הגידים ומשפר את הטונוס הכללי שלי השרירים.
  • עיסוי באבנים חמות – שיטת טיפול אינדיאנית מסורתית עתיקת יומין. באמצעות שיטה זו היו הנשים מעסות את גופם של הגברים ומקלות על כאביהם לאחר מסעות ארוכים.
  • טיפולי פילינג – פילינג הוא הליך שמטרתו להסיר תאי עור מתים ובכך לגרום להתחדשות של העור ולריענון שלו.
  • עיסוי תאילנדי מסורתי – עיסוי זה, שנקרא גם מסאז' יוגה, משלב בתוכו תנוחות מעולם היוגה. במסגרת העיסוי תחוו מתיחות ולחיצות שנועדו להאריך את השרירים והגידים, ולהגמיש את הגוף.

בנוסף לטיפולים המפנקים שתוכלו לקבל, תוכלו ליהנות אצלנו גם מג'קוזי ענק ומפנק ומסאונה יבשה המסייעת לניקוי רעלים מהגוף. בני הזוג דנה ומעיין המנהלים יחד את הספא נחשבים למטפלים בכירים ומנוסים. הם ישמחו לעזור לכם לתכנן את יום הכיף שלכן במסגרת הספא באיזו צורה שתרצו. אז אם חיפשתן ספא איכותי ומפנק בגליל העליון הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן