ספא ליום נישואין בגליל העליון

תוכן עניינים

ספא ליום נישואין יכול להיות מתנה נהדרת שתגרום לבן או בת הזוג שלכם להרגיש מיוחד/ת. זוהי הזדמנות לגרום לבן הזוג להרגיש פעם בשנה שהוא באמת הכי חשוב בעולם ולהפגין את אהבתכם אליו.

במסגרת ספא זוגי בצפון, תוכלו להתחבר מחדש עם בן או בת הזוג ולבלות זמן איכות ביחד באווירה אינטימית ומיוחדת. זמן האיכות הזה גם יכול לתרום רבות לתחזוק ולשיקום של מערכת היחסים שלכם.

ספא ליום נישואין בגליל

ניתן לערוך ספא ליום נישואין במקומות רבים ושונים, אולם אין כמו ספא בגליל באווירה המיוחדת של הנופים ההרריים הירוקים. בגליל תוכלו למצוא שפע של צימרים וחדרי אירוח במלונות, קיבוצים ומושבים המותאמים לכל תקציב ולכל טעם.

תוכלו להתעורר בבוקר לזריחה אל מול עמק ירוק, לאכול ארוחת בוקר רגועה ושלווה ואז לגשת לקבל עיסוי מפנק בספא הקרוב אליכם. בשעות אחרי הצהריים תוכלו לצאת לטיול בנופי הגליל ולחזות בנחלים זורמים, מערות קסומות או נופים הרריים עוצרי נשימה.

בערב תוכלו לסגור את היום עם טבילה בג'קוזי או לגשת לסאונה בספא. זוהי רק דוגמא אחת לאופן שבו ניתן ליהנות מן השילוב המנצח בין ספא מפנק לנוף גלילי משגע.

ספא ליום נישואין בגליל העליון

שילוב הספא עם טיול בנופי הגליל

במסגרת ספא בגליל תוכלו להתנסות לא רק בטיפולים מפנקים, אלא גם בטיולים בנופי הגליל.

בין היתר תוכלו לבקר במקומות הבאים:

  • נחל הבניאס – נחל זה, הידוע גם בשמו השני "נחל חרמון" הינו נחל איתן אשר מימיו זורמים כל ימות השנה. אורך הנחל הוא כתשעה קילומטרים ובו תוכלו למצוא את המפל הגדול ביותר בישראל. הנחל ממוקם בשמורת טבע ומעליו נמתח שביל תלוי באורך של כמאה מטרים.
  • מערת קשת – אטרקציה גיאולוגית מרשימה זו נמצאת ברכס ההרים הצפוני של הגליל המערבי. היא ממוקמת בשטחו של פארק אדמית. למרות השם, לא מדובר במערה של ממש אלא בשרידי מערה שתקרתה התמוטטה ויצרו צורה של קשת מרהיבה אשר ממנה ניתן לצפות אל נופי הגליל המערבי.
  • הר מירון – הר זה הינו הגבוה ביותר באזור הגליל. עם פסגה של מעל 1200, חורש ים תיכוני קלאסי ושפע של בעלי חיים ונחלים מסביב, אין ספק שמדובר באטרקציה יוצאת דופן. שמו של ההר נובע מקרבתו ליישוב מירון אשר נמצא בחלקו המזרחי.

ספא בגליל במתחם של ידיים אוהבות

אם אתם מתכננים לנסוע לחופשה זוגית רומנטית בגליל לרגל יום הנישואין שלכם, אנחנו ממליצים בחום שתבוא אלינו. בואו לגלות את מתחם הספא של ידיים אוהבות בקיבוץ להבות הבשן בעמק החולה.

בספא שלנו תוכלו להתנסות בשלל טיפולים מפנקים:

  • עיסוי רקמות עמוק – טכניקת עיסוי שבמסגרתה הרקמות העמוקות של הגוף זוכות לטיפול הולם. מטרת העיסוי היא לשחרר לחצים שמצטברים ברקמות החיבור ברצועות ובשרירים.
  • עיסוי שוודי – עיסוי זה ממריץ את מחזור הדם ותורם לגמישות העור. כמו כן, עיסוי זה מרגיע ומוריד לחץ נפשי. נחשב לפופולארי ומהנה מאוד.
  • טיפול באבנים חמות – טיפול זה נחשב ליעיל במיוחד לשחרור השרירים ולהפחתת כאבים. בנוסף לאבנים החמות, במסגרת טיפול זה נעשה שימוש בשמנים ובמגע ידיים.
  • עיסוי לנשים בהריון – ידוע וברור כי במהלך חודשי ההריון חלים שינויים רבים בגוף האישה. הבטן היוצאת החוצה משפיעה על היציבה ומייצרת עומס על השרירים. עיסוי לנשים בהריון מפיג את הלחץ והעומס ומסייע בהפחתת חרדות ומחשבות טורדניות.

יש אצלנו עוד טיפולים רבים ומפנקים שתוכלו להתנסות בהם במסגרת השהות שלכם אצלנו. בנוסף, תוכלו לשלב את הביקור עם לינה בחדרי האירוח המפנקים והמאובזרים שלנו.

אז אם חיפשתם את הספא המושלם עבור יום הנישואין שלכם, הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן