יום כיף זוגי ליום הולדת בספא מפנק בגליל

תוכן עניינים

במסגרת יום כיף זוגי ליום הולדת, ניתן להחיות את הרומנטיקה במערכת היחסים שלכם. זוהי הזדמנות מצוינת לפנק את עצמכם בספא איכותי עם מסאז' מהנה שיותיר אתכם רגועים ושלווים.

ניתן לבצע את העיסוי בחדרים אינטימיים לצד מתקני ספא נוספים שניתן ליהנות גם מהם לצד העיסוי. ניתן למשל לשלב את העיסוי בטבילה בג'קוזי ובשהייה בסאונה רטובה או סאונה יבשה.

עיסוי מהנה ומפנק המשולב עם שהיה במתקני הספא, יכול להיות חוויה קסומה שתנצרו אחר כך בזיכרונכם שנים ארוכות.

יום כיף זוגי ליום הולדת בספא – כל היתרונות

יום כיף זוגי ליום הולדת בספא מגלם בתוכו מספר יתרונות בולטים:

  • פינוק והנאה – ספא איכותי הוא חוויה לכל החושים. מתקני הספא השונים ממלאים את הגוף בתחושה נעימה של רוגע ושל שלוות נפש.
  • שחרור מלחצים – כשאתם נכנסים למסאז' מפנק, לג'קוזי או לסאונה חמה, אתם יכולים להשאיר את תלאות היום יום שלכם מאחור ופשוט לתת לגוף ולנפש להשתחרר.
  • קרבה ואינטימיות – במסגרת ספא זוגי תוכלו ליהנות מחדרים אינטימיים ומפנקים שעוצבו ותוכננו במיוחד עבור ספא זוגי. כך תוכלו לחוות יחד בצורה קרובה ואינטימית את החוויה המשותפת והמענגת.
  • ניקוי רעלים מהגוף – מעבר לחוויה הנעימה עצמה, לספא ישנם גם יתרונות בריאותיים. במסגרת סאונה יבשה או רטובה תוכלו לאפשר לגופכם להתנקות מרעלים וחומרים מזיקים.
  • מדיטציה – במסגרת הספא תוכלו לנקות את הנפש שלכם ממחשבות שליליות ופשוט להתמסר לתחושת הרוגע והשלווה.
  • הפחתה בכאבים – הליכה לספא עשויה לעזור במיוחד בהפחתת כאבים. אם אתם סובלים מכאבי גב למשל, מסאז' איכותי יכול לשפר בהרבה את הרגשתכם.
  • התחדשות העור – במסגרת הספא תוכלו לשלב גם טיפול פילינג. במסגרת טיפול זה מוסרים תאי עור מתים מגופכם וכך תוכלו ליהנות מעור חדש ורענן.
יום כיף זוגי ליום הולדת

ספא זוגי רומנטי באזור הצפון

אם אתם מתכננים לערוך ספא זוגי בצפון, זו יכול להיות הזדמנות מצוינת גם לטייל באזור הגליל. הגליל משופע במקומות יפים ששווה לטייל בהם, אז בנוסף על בגד הים, כדאי שתארזו אתכם גם תיק לטיולים כדי לצאת לדרך. הנה מספר דוגמאות לטיולים מהנים בגליל:

  • נחל כזיב – הנחל נמצא לצד חורש טבעי סבוך, מערות ומבצר צלבני. מדובר בנחל גדול יחסית עם מספר מעיינות שופעים. הוא זורם במורד הרי הגליל המערבי.
  • ראש הנקרה – בטיול לאזור ראש הנקרה תוכלו ליהנות מחוף ים מרהיב, לחזות בגייזרים, לנסוע ברכבל וליהנות מנופים יפים עם היסטוריה עשירה.
  • נחל התבור – טיול קצר באזור נחל התבור יוליך אתכם דרך קניון בזלת אשר בו תוכלו לחזות בעדרי צבאים, לטבול בבריכות מים ולחזות בנוף גלילי קלאסי של גבעות והרים.

ספא מומלץ בגליל

אם אתם מחפשים לשלב יום כיף זוגי ליום הולדת עם ספא רומנטי מומלץ באזור הגליל, אנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו, את ידיים אוהבות. הספא שלנו ממוקם בקיבוץ להבות הבשן אשר נמצא בעמק החולה.

ניתן לשלב את הביקור בספא עם טיול בשמורת החולה ועם מקומות אחרים באזור. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון של טיפולים כגון עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, טיפול באבנים חמות, טיפולי יופי ופילינג, עיסוי לנשים בהריון, רפלקסולוגיה ועוד.

לזוגות הרומנטיים, אנו מציעים חבילות פינוק מיוחדות. החבילות שלנו כוללות שהות פרטית במתקני הספא וגם עיסוי זוגי מפנק. החדרים הזוגיים שלנו מאובזרים היטב והם ממוקמים לצד שלל מתקני ספא איכותיים. אז אם חיפשתם ספא בגליל הגעתם בדיוק למקום הנכון. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן