ספא רומנטי מומלץ

תוכן עניינים

איזה כיף, החלטתם להתפנק ולהירגע בטיפול בספא. איפה הכי כדאי להגיע להשתחרר ולהירגע עם בן \ בת הזוג ולמה?

ספא רומנטי מומלץ בלהבות הבשן

אי שם בצפון הירוק שוכן ספא רומנטי מומלץ ומפנק שאין כמותו. ספא ידיים אוהבות. הספא ממוקם במיקום קסום בעמק החולה, רחוק משגרת היום יום האינטנסיבית והשוחקת. לשם באים להתפנק.

ספא רומנטי מומלץ

מה יש לספא רומנטי מומלץ ידיים אוהבות בלהבות הבשן להציע?

ראשית, בידיים אוהבות תוכלו לקחת חוויות ספא מפנקות ופרטיות, לבד, עם בן או בת הזוג, בקבוצה או עם המשפחה. תוכלו להנות משפע חבילות פינוק של ספא רומנטי מומלץ ביותר באזור הצפון.

בספא ידיים אוהבות תוכלו להתפנק באטרקציות שונות:

  • חבילות פינוק לזוגות, הכוללות כניסה פרטית למתקני הספא, קבלת עיסוי זוגי ואווירה נעימה ומרגיעה של ספא רומנטי מומלץ במיוחד. לפרטים על חבילות לזוגות, לחצו כאן.
  • חדר טיפולים מאובזר וגדול במיוחד הנגיש לנכים ואף מציע טיפולים משקמים לספורטאים אחר פציעות. לחצו לקריאה על עיסוי ספורטאים.
  • חגיגת אירועים מיוחדים בתוך הפינה הקסומה הזו בטבע. ניתן לקיים בספא אירועי ימי הולדת, ימי כיף, אירועי חברה ואפילו מסיבת רווקות בצפון לקראת חתונה. במהלך האירועים תוכלו להתפנק בטיפול ועיסויים בתוך אוהל גדול מיוחד שיוקם עבור האירוע, תוכלו לשבת ולהירגע על מחצלות, כריות ומזרונים שיפרסו עבורכם לצד כיבוד מפנק ושתייה. כל זאת תוך חווית ספא רומנטי מומלץ וייחודי.
  • לאחר הטיפולים, תוכלו ליהנות משהייה בג'קוזי הענק בעל הזרמים החזקים אשר ירגיע וישחרר את השרירים. ג'קוזי פנים או חוץ, לבחירתכם.
  • סאונה יבשה תנקה רעלים מגופכם ותפתח את נקבוביות העור תוך אווירת רוגע ושלווה.

תהיו רגועים, אתם בידיים טובות ואוהבות

צוות המטפלים של ידיים אוהבות ובראשם דנה ומעיין, ידאגו שתקבלו את הטיפול המקצועי והנעים ביותר שיש, תוך התאמתו אל הגוף הספציפי שלכם. דנה ומעיין הם בני זוג אשר מנהלים באהבה גדולה את הספא הרומנטי המומלץ. שניהם מטפלים בכירים בעלי ניסיון רב שנים בתחום. יחד הם יעזרו לכם לתכנו את האירוע המושלם עבורכם ועבור הטיפול אותו תרצו לעבור, כל זאת בהתאם לדרישות שלכם, לתאריך ולתקציב שעומד לרשותכם. 

האהבה גדולה והרוגע גם

תרשו לעצמכם להגיע למקום הנעים ביותר בצפון, ספא רומנטי מומלץ ואהוב על כולם. שם תוכלו לפנק את אהובכם ולהתפנק בעצמכם, להירגע, לנשום אוויר נקי, לקבל עיסוי מדהים ופשוט ליהנות.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן