עיסוי בצפון – להתארח במקום קסום

תוכן עניינים

צפון הארץ הוא מקום נהדר לנפוש בו. האיזור מציע שפע של צימרים, חדרי אירוח ובקתות מבודדות, כשמסביבה כל ירוק, טבעי, שקט ומרגיע. בנסיבות אלו, אין דבר המתבקש יותר מעיסוי מפנק, נעים ומרענן כמו עיסוי בצפון, להרפיית הגוף והנפש ולהשלמת תחושת החופש והפינוק.

עיסוי בצפון – דנה ומעיין ידאגו לכם

אם אתם לא מהאזור, סביר להניח שאתם לא מכירים את המעסים ואת אתרי הספא שבצפון ולכן מחכה לכם עבודה מפרכת במיוחד במציאת המעסים. במלונות ובאתרי ספא גדולים, אתם תדברו עם פקידת הקבלה אשר לא בקיאה במיוחד בעיסויים, כמו כן, אינכם יודעים מי יעשה לכם את העיסוי עד אשר תגיעו לשם בעצמכם. במצב שכזה ייתכנו "נפילות" וישנה אפשרות שלא יהיה לכם חיבור כלל וכלל עם המעסה או שהמעסה לא יהיה בשיאו מכיוון שבמקומות מסוג זה מעסים  עושים משמרות גדושות בטיפולים ואם הגעתם בסוף המשמרת , ייתכן ולא יישארו להם אנרגיות בעבורכם.

ולכן, אם אתם מעוניינים בעיסוי מושלם, עיסוי בצפון או ספא בגליל העליון, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה להתקשר אלינו , ל"ידיים אוהבות" ואנחנו נדאג שתקבלו את העיסוי הטוב ביותר שקבלתם בחייכם. ידיים אוהבות הוא ספא פרטי של זוג מעסים (מעין ודנה) מקצועיים עם וותק של 15 שנה בתחום. כשתתקשרו אלינו, אחד משנינו יענה לכם וכבר בשיחת הטלפון, תוכלו לחוש את החיבור בנינו , ההקשבה המלאה שלנו והרצון שלנו לטפל בכם מכל הלב והנשמה.

ספא בצפון הקסום – רק אתם וציוץ הציפורים

כשתגיעו לספא ידיים אוהבות, הספא יהיה סגור אך ורק בעבורכם. אצלנו לא תראו אנשים נוספים מסתובבים במסדרונות עם חלוקים ולא תשמעו קולות של אנשים נוספים ברחבי הספא. הקולות היחידים שתשמעו בזמן שהותכם אצלנו, הם ציוצי ציפורים ואת המוסיקה הנעימה והמרגיעה שלנו. נסיוננו העשיר יעזור לנו להתאים לכם את סוג העיסוי אותו אתם צריכים, ולכן גם אם תתקשרו אלינו מבלי לדעת איזה עיסוי אתם רוצים , אנו נדע להתאים לכם אותו בצורה מושלמת כך שיהיה אפקטיבי ביותר בעבורכם.

עיסוי בצפון – אנו מתמחים במגוון רחב של עיסויים רפואיים, כגון: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שיאצו, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, עיסוי ספורטאים, עיסוי שוודי, עיסוי לנשים הרות , עיסוי תאילנדי , עיסוי משולב ( המשלב בתוכו את הלחיצות מהשיאצו, המתיחות מהתאילנדי והשמנים מהעיסוי השוודי), ועוד.. אנו עובדים בהתאמה מלאה לגופו של המטופל וכך למשל מטופל אשר מגיע אלינו עם כתפיים מכווצות ומתוחות מאד ,יקבל מאתנו עיסוי המתמקד באזור הכתפיים.

עיסוי בצפון - ספא ידיים אוהבות

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן