יום גיבוש מחלקתי בספא מפנק

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים דרך נהדרת לפנק את העובדים שלכם, ועל הדרך גם לשפר את האווירה במקום העבודה ואת היחסים הבינאישיים, יום גיבוש מחלקתי הוא הבחירה הנכונה עבורכם. יום גיבוש הוא הזדמנות לשנות אווירה, לראות אחד את השני מחוץ למשרד או לבית העסק, ולשפר את קשרי החברות שנוצרים ביום יום. 

עדיין מתלבטים אם לבחור דווקא בספא מפנק עבור יום הגיבוש הקרוב? כל הסיבות בכתבה שלפניכם.

יום גיבוש מחלקתי הוא הזדמנות לשיחות אינטימיות וגם שיחות קבוצתיות 

יש סוגים מגוונים של פעילויות גיבוש – ממשחקים ותחרויות ועד טיולים וטבע – אבל אין ספק שבילוי בספא הוא החלום הרטוב של כולם… מרחבי הספא השונים מאפשרים לעובדים ליצור שיחות אינטימיות אחד על אחד, וגם שיחות קבוצתיות ודיונים מעניינים באווירה רגועה. זו דרך נהדרת לגלות מעט על החיים האישיים של כל אחד, להגיע להיכרות עמוקה יותר, ובכך לשפר את היחסים הבין אישיים בצוות.

הנה כמה דוגמאות למרחבים שיהיו פתוחים עבורכם אם תבחרו לערוך יום גיבוש לעובדים בצפון.

ג'קוזי

ישיבה בג'קוזי היא בריאה ומרגיעה, והמים החמימים תמיד מעלים את מצב הרוח. ניתן להכנס לג'קוזי רק נשים, רק גברים, או במשותף – בכל מקרה, אפשר לצפות לחוויה מענגת.

סאונה

ביקור בסאונה הוא בריא וגם כיפי, בעיקר אם משלבים אותו עם מקלחת חמה לאחר מכן. אנחנו בספא "ידיים אוהבות" שמחים להציע לכם ביקור בסאונה יבשה ברמה הגבוהה ביותר, שעוזרת לנקות את כל הרעלים מהגוף בדרך מענגת.

שילוב עם פעילות שטח

טיולים רגליים, סיורי טרקטורונים, רכיבה על אופנועים… בילוי בספא משתלב בצורה נפלאה עם כל פעילות אקסטרים. תוכלו לתאם פעילות מסוג זה לפני הביקור, וכך לקבל יום מלא, גדוש ובלתי נשכח.

יום גיבוש מחלקתי בספא מפנק

מהו המקום הטוב ביותר ליום גיבוש מחלקתי?

אנחנו ממליצים שלא להתפשר על הלוקיישן – אחרי הכל, יום גיבוש לעובדים הוא דבר שלרוב קורה רק פעם בשנה, והציפיות של הצוות הן גבוהות. לכן, ספא בגליל העליון יכול להיות בחירה נהדרת – גם אם היא קצת רחוקה.

פרסים ביום הגיבוש

דרך נהדרת להעיר את האנרגיות ולגרום לציפייה אצל העובדים ליום הגיבוש המחלקתי היא עריכת תחרות מוקדמת. אם אתם עובדים בתחום השיווק והמכירות, לדוגמה, תוכלו להכריז על תחרות שבה מי שמוכר יותר מוצרים יקבל מסאז' אישי ומפנק.

יום כיף בספא

מלבד היצע רחב של פעילויות ומתקנים, הספא מציע גם ימי כיף ומרחבים חיצוניים שבהם ניתן לבלות בנעימים וליהנות מאוויר צח, שמש נעימה וארוחת בוקר או צהריים מפנקת. מומלץ לשלב את הבילוי בספא, במסאז', בסאונה או בג'קוזי עם לפחות ארוחה אחת, הכוללת כמה בקבוקי יין טוב וגבינות איכותיות. אחרי הכל, באנו להתפנק…

יום כיף אצלכם במקום העבודה

אם אתם רוצים לערוך יום כיף אשר כולל פחות התארגנויות, תוכלו להזמין את ספא ידיים אוהבות ממש עד פתח הדלת ליום גיבוש מחלקתי. המעסים המקצועיים שלנו יגיעו עד אליכם עם כל הציוד הנדרש, כדי להעניק לכם את החוויה הטובה ביותר – בלי שתצטרכו להתקע שעות ארוכות בפקקים.

אז בשורה התחתונה – למה לבחור בספא ליום גיבוש מחלקתי?

סאונה, ג'קוזי, מסאז'ים, שמש חמימה ובעיקר שינוי אווירה משמעותי הן כולן סיבות מעולות לבחור בספא כמקום האידאלי ליום הגיבוש המחלקתי. ואם כל זה לא מספיק – תוכלו להוסיף אלמנטים נוספים, כמו ארוחת בוקר וצהריים מפנקות או טיפול באבנים חמות.

אם אתם רוצים להתייעץ על אופי הפעילות הנכון עבור הצוות שלכם, נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן