סוגי עיסויים שישראלים אוהבים

תוכן עניינים

מהו הדבר שישראלים מאוד מאוד אוהבים לעשות? נכון מאוד! עיסויים. ישראלים מאוד אוהבים ללכת ליום כיף בספא ולקבל מסאז' או עיסויים אחרים. העיסויים נעשים בכל רחבי הארץ ובכל יום נתון, אפילו כאשר יש מגיפות בחוץ. יש מקרים גם בהם העיסוי מתרחש בביתכם הפרטי.

רוצים לדעת מה הם סוגי העיסויים שישראלים אוהבים? רוצים לדעת איפה יש עוד מקומות לספא? המשיכו לקרוא ותגלו הכל.

ספא בגליל העליון

אחד המקומות הנפוצים ביותר למקומות ספא הוא בגליל העליון. ספא בגליל העליון יציע לכם ספא בנוף המדהים של הגליל ובאווירה פסטורלית. יש לכם מגוון רחב מאוד של עיסויים, יש אפשרות לימי כיף בספא, ימי הולדת, יש חבילות ספא כאלה ואחרות, סוף שבוע של טיפולים מפנקים ועוד.

כל שעליכם לעשות הוא חיפוש קטנטן בגוגל ותקבלו רשימה של מקומות שלא תיגמר כל-כך מהר.

ספא זוגי בצפון

גם ספא זוגי בצפון ניתן למצוא בשלל מקומות ובמגוון סוגים. יש לכם סופי שבוע זוגיים ומפנקים, אשר כוללים כל מיני עיסויים, בים  אם זה בחדרכם האישי ובין אם זה בקליניקה. הצפון הירוק במיוחד בתקופת האביב, יעניק לכם טיפולים ועיסויים על נוף מהמם שאין עוד אחד כמוהו בכל מדינת ישראל.

אז אם הגיע יום האהבה או שסתם בא לכם לפנק את בת הזוג, חפשו ספא זוגי ותיהנו מכל רגע ורגע.

סוגי עיסויים שישראלים אוהבים

האם ישראלים אוהבים עיסויים ביתיים?

כשזה נוגע לפינוקים, אין דבר שהישראלים אוהבים יותר, על אחת כמה וכמה כשזה מגיע למסאז' עד הבית על ידי מעסה מוסמך ומקצועי. יש כל מיני עיסויים אשר מספקים תחושה של שלווה, כאשר יש עיסויים אחרים אשר קיימים לספק פעולות שונות.

יש עיסויים אשר ממריצים את הדם בגוף. יש עיסויים שהמטרה שלהם היא לשחרר את השרירים ואת המפרקים ויש עיסויים שנועדו סתם לכיף.

מה הם סוגי העיסויים שהישראלים אוהבים?

עולם העיסויים מחולק למספר סוגים.

  1. עיסוי תאילנדי כולל שימוש של משקל גוף המעסה על מנת להרפות שרירים מתוחים. העיסוי התאילנדי מגביר את זרימת הדם בגוף וגם את השיפור של הגמישות במקומות שונים בגוף.

  2. סוג נוסף הוא עיסוי רקמות עמוק אשר מתאפיין בהפעלה של כוח רב יחסית וזאת על מנת לסייע למי לאנשים אשר סובלים מדלקות פרקים, דלקות בשרירים ועוד.

  3. פירושה של המילה איורוודה היא מדע החיים. המילה הגיעה מהודו ופירושה אומרה שלגוף יש יכולת לרפא את עצמו אם הוא מאוזן. בעיסוי איורוודה, מזליפים שמן על כל הגוף. מעשה זה מבטיח את רגיעתם של השרירים והורדה ניכרת של רמת המתח. לאחר מכן, מזליפים את השמן החם על האזור של העין השלישית אשר נמצאת באזור של בלוטת יותרת המוח. כך האדם מקבל תחושה של רוגע ושלווה.

  4. עיסוי מיוחד לנשים הרות הוא עיסוי פרינאום. עיסוי נשים בהריון מבוצע על ידי האישה או על ידי בן הזוג.

  5. העיסוי האחרון שכולכם כבר מכירים והוא גם האחרון ברשימה של היום, הוא עיסוי באבנים חמות. זוהי חוויה מרתקת ומענגת שלא כל אחד מסכים לעבור. המטפל/ת משתמשים באבנים מיוחדות אשר חוממו מראש לטמפרטורה שהיא מדויקת. המטרה בעיסוי הזה היא להמריץ את הזרימה של הדם של המטופל, לאזן כל מיני מערכות שונות בגוף וגם לשחרר חסימות אנרגטיות. האבנים יונחו על כל המקומות שמכווצים ושכואבים אצל המטופלים. האבנים יעזרו לכל מי שסובל מדלקות, כאבים ואפילו מתחים נפשיים.

לסיכום, ישראלים מאוד אוהבים להתפנק ומבינים הכי טוב בכל מה שנוגע לעולם העיסויים.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן