פעילות גיבוש לקבוצות

תוכן עניינים

מחפשים אחר פעילות גיבוש מאתגרת, מהנה ובעלת ערך מוסף לקבוצות? זה הזמן לדעת הכול על הליכי תכנון פעילות גיבוש לקבוצות.

פעילות גיבוש לקבוצות היא למעשה הגדרה כוללת למגוון רחב של פעילויות שטח המיועדות לצרכי גיבוש עובדים וצוותים שונים הנדרשים לשתף פעולה במסגרת כזאת או אחרת. פעילויות אלו משלבות בתוכן מגוון רחב של אטרקציות המותאמות למאפייני הקבוצה, מספר משתתפיה, גילאי חברי הקבוצה וכדומה והן חייבות להיות מותאמות לצרכי הפעילות המגבשת הנקבעים מראש.

תכנון פעילויות גיבוש לקבוצות – כיצד?

אופי הפעילות המגבשת אותה אתם מתכננים, חייב להיות מותאם בראש ובראשונה למאפייני הקבוצה וצרכי הפעילות, כאשר מאפייני הקבוצה כוללים בתוכם את מספר המשתתפים בפעילות, גילאי חברי הקבוצה, היחס בין גברים לנשים בקבוצה וכדומה. במקביל, תכנון הפעילות חייב להתייחס לצרכי הפעילות עצמה, בין אם מדובר במטרות גיבוש לצוות עובדים בחברה או בארגון המשתף פעולה ברמה היומיומית ובין אם מדובר במטרות יום גיבוש עובדים בהן לא קיימת אינטראקציה יומיומית בין חבריה.

כמו כן, הליך תכנון הפעילות חייב להתייחס למיקום הגיאוגרפי בו מתכוננת הפעילות וזאת לצרכי איתור אטרקציות בצפון, בדרום או בכל אזור גיאוגרפי אחר בו מתוכננת הפעילות.

פעילות גיבוש לקבוצות – כיצד תהפכו את הפעילות למהנה, מאתגרת ומגבשת יותר?

על מנת להבטיח לכם פעילות גיבוש מהנה, מאתגרת ומגבשת יותר עבור כל חברי הקבוצה הנוטלים חלק בפעילות, אנו ממליצים לכם לכלול במהלך הפעילות גם אלמנטים מגבשים באמצעות משחקי חברה ודינאמיקה וגם אלמנטים מפנקים כגון פעילות ספא, ארוחות משותפות וכדומה. השילוב בין חוויה מפנקת לחברי הקבוצה לבין משחק גיבוש כזה או אחר, מבטיח לכם את השילוב המנצח לתכנון ימי גיבוש לקבוצות.

כיום, בכל אזור גיאוגרפי כזה או אחר בישראל, תוכלו לקיים מגוון רחב של פעילויות גיבוש לקבוצות ולשלב בתוכן אטרקציות שונות המוצעות לכם באזור, החל משילוב של אירוח במתחם ספא בגליל העליון ועד לכל פעילות מפנקת אחרת בכל איזור גיאוגרפי אחר בו תבחרו לקיים את הפעילות המגבשת לקבוצה.

סוגי פעילויות מגבשות ומפנקות

אטרקציות בגליל העליון או בכל מקום אחר בארץ, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של סוגי פעילויות מגבשות ומפנקות לחברי הקבוצה כגון: עיסוי מפנק לכל משתתף בפעילות, טיולי טרקטורונים בשטח, מסעות ניווט וכתבי חידה, פעילות שטח ODT, סדנת יוגה, סדנת ריקודי בטן/זומבה/סלסה, קריוקי, פיקניק בשטח בשילוב תפריטי אירוח שונים, פעילויות ספורט מים ועוד מגוון רחב של אטרקציות ורעיונות שונים לקיומה של הפעילות. ההיצע המגוון העומד לרשותכם לצרכי תכנון יום הפעילות בשטח לחברי הקבוצה, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם, לתכנן באופן הנכון, היעיל והמהנה ביותר את יום הפעילות מתחילתו ועד סופו. הקפידו לתכנן את אופי הפעילות בהתאם לכל אחת מההמלצות המופיעות לעיל וגם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם ולחברי הקבוצה חוויה מגבשת, מהנה בלתי נשכחת.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן