מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עיסוי בצפון?

תוכן עניינים

מציאת העיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם הוא הצעד הראשון לחוות את היתרונות הרבים של טיפול במגע. לכל אחד יש ציפיות מסוימות כאשר קובעים תור לעיסוי. יש שרוצים חוויה עדינה ומפנקת כדי להירגע, ואילו אחרים רוצים שהמטפל יפעיל לחץ עמוק כדי לשחרר שרירים תפוסים.

אם אי פעם הזמנתם עיסוי עם מטפל שסוג הטיפול שהעניק לכם לא היה לרוחכם, אתם יודעים שזה יכול לפגוע בכל החוויה שלכם, גם אם המטפל היה מקצועי ואדיב. הנה כמה טיפים פשוטים, שיעזרו לכם לבחור את המטפל המתאים ואת העיסוי שמתאים לכם כאשר אתם מזמינים עיסוי בצפון.

דעו את המטרות שלכם

שאלו את עצמך מה אתם מקווים להשיג מהטיפול. האם אתם מצפים להקלה על כאבים או מתחים? האם אתם פשוט משתוקקים לרגיעה מעיסוי ארוך? האם אתם מחפשים ספא זוגי בצפון שיאפשר לכם לחוות שעה של רומנטיקה יחד בן/ בת הזוג? 

סוגים שונים של טיפולים משיגים תוצאות שונות, ולכן הידיעה מה אתם מחפשים היא גורם מכריע בבחירת סוג הטיפול ואיש המקצוע הנכון עבורכם.

מטפלים רבים עברו הכשרה בטכניקות מיוחדות, כך לדוגמה, אם אתם מתמודדים עם כאב מפציעת ספורט, כדאי לחפש מישהו שעבר הכשרה בעיסוי ספורט, ואם אתם מתמודדים עם בעיה רפואית כלשהי, כדאי לשאול את המטפל, האם הוא מכיר את הבעיה ואת הקונטרא – אינדיקציות שיש לקחת בחשבון בזמן הטיפול.

בוחרים עיסוי בצפון

הכירו את השיטות השונות

ישנן שיטות עיסוי רבות. היכרות קצרה עם שיטות עבודה שונות תעזור לכם לקבוע את הטכניקה הטובה ביותר שתענה על הצרכים שלכם. אם אתם מחפשים חוויה בסיסית ומרגיעה, עיסוי שוודי יכול לתת לכם מענה.

אם אתם מעדיפים טיפול מרגיע ללא שמנים, השיאצו יכול להתאים, אם אתם מחפשים טיפול ממריץ, יכול להיות שהטווינא תיתן לכם מענה טוב, ואם אתם מחפשים הקלה על כאבים באזור מסוים, אתם עשויים להפיק תועלת מטיפול ברקמות עמוקות או בכוסות רוח. לאחר מציאת השיטה הנכונה עבורכם, יהיה קל יותר למצוא את המטפל המתאים המנוסה בשיטה אותה תרצו לקבל.

חקרו מעט

אל תחששו לחקור מעט על המטפל שעתיד לטפל בכם. אם קיבלתם המלצה או שאתם מחפשים אחר מטפל מתחום טיפול ספציפי, תוכלו לבדוק את אתר האינטרנט שלו, המלצות גולשים, ביקורות ועוד.

בכל מקרה, תוכלו לשוחח עם המטפל לפני מועד העיסוי. במעמד השיחה תוכלו לשאול שאלות ולהציג את החששות שלכם. זה זמן מצוין לבחון האם יש ביניכם כימיה, האם המטפל/ת גורמים לכם להרגיש נינוחים ורגועים, והאם אתם מרגישים שזה נכון עבורכם.

פרט לכך, במהלך השיחה תוכלו לשאול על ההכשרה המקצועית שהמטפל עבר, במה הוא מתמחה, וכמה שנות וותק יש לו בתחום הטיפולים במגע.

חשבו על הנוחות שלכם

קבלת עיסוי בבית או במכון ספא בגליל היא דרך מצוינת להירגע פיזית ונפשית, וקל יותר לנצל את היתרון הזה כשאתם מרגישים לגמרי בנוח. לכן כדאי למצוא מטפל בעיסוי שגורם לכם להרגיש כך.

התחילו את החיפוש שלכם על ידי החלטה האם אתם מעדיפים מעסה ממין זכר או נקבה, היכן אתם רוצים לקבל את העיסוי – בביתכם או בקליניקה/ מכון הספא ועד כמה אתם מוכנים לנסוע כדי לקבל עיסוי ממטפל מקצועי ומיומן.

בחנו את נושא ההיגיינה והניקיון

מעסים ומטפלים במגע עובדים באווירות שונות, כמו ספא, בית או מרכז כושר. אלו הם כמה מהמקומות הנגועים ביותר בחיידקים, ולכן אתם חייבים לוודא שהמטפל שלכם שומר על ניקיון הידיים, שולחן העיסוי ואזור העבודה שלו. הבריאות שלכם חשובה ואתם לא רוצים לסכן אותה.

בדקו מה ההכשרה של המטפל שבחרתם

התחל בכך שתשאל אם המטפל בעיסוי שלך מורשה. גלה מאיזה בית ספר הוא/היא סיימו. כמה זמן הם מתאמנים? האם הרישיון מעודכן? האם תוכל לדבר עם כמה מהלקוחות האחרונים שלו/ה? כל הגורמים הללו חיוניים במציאת מטפל מנוסה, מיומן, בעל ידע רב. הבריאות שלך נמצאת בידיו של אדם זה, אז אל תרגיש פולשני כאשר אתה שואל את השאלות הללו.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן