וילות בצפון ישראל : לטייל עם סטייל

תוכן עניינים

השנים האחרונות הביאו עמן שינוי באופי של המטיילים, אם בעבר נהגו כל המטיילים ללון בשטח באוהלים היום הם כבר מעדיפים פתרונות לינה נוחים יותר. פתרון אירוח נוח עם חדרי שינה נוחים, חדרי רחצה, מטבח וגם כמה פינוקי ספא יהפוך את הטיול הרבה יותר מהנה. בסופו של כל יום טיול בשטח תמתין לכם וילת נופש מפנקת עם מיטה רכה, אמבט ג'קוזי, מטבח מאובזר וגם בריכה. וילות בצפון ישראל אפשר למצוא בקרבת שביל ישראל ובקרבת כל אתרי הטיול המרכזיים, לכל יום כיף זוגי בצפון או לקבוצות יש אפשרות למצוא וילות לאירוח גם בקרבת הכנרת, העמק והר החרמון.

למי זה מתאים?

מקלחת חמה, ארוחה טובה ואמבטיות ג'קוזי מפנקות כל המטיילים אוהבים. גם אלו שמאוד אוהבים את לינת השטח ישמחו להחליף אותה באירוח יוקרה מפנק. וילות בצפון מאפשרות לכם להאריך את הטיול, את הלילה הראשון תוכלו להעביר בשטח באוהלים ורק בסופו של יום הטיול השני להגיע אל הוילה שהזמנתם.

וילות בצפון ישראל מתאימות לאירוח משפחתי עם ילדים, אירוח זוגות, אירוח קבוצות חברים, אירוח מסיבות רווקים ורווקות, אירוח מסורתי דתי, אירוח מטיילים.

חופשות חורף עם טיולים בצפון

מזג האוויר הקר מביא עמו שלגים, פרחים והרבה מים אל הנחלים, חובבי טיולים לא יישארו בבית, הם מחכים בקוצר רוח לטיולים החורפיים. אם אתם מתכננים טיול חורף כדאי לכם לדעת על ירידת המחירים, וילות בצפון ישראל מושכרות במחירים מוזלים בעונת החורף, בימות אמצע השבוע המחירים זולים אף יותר. היעדים המרכזיים לטיולי חורף בצפון הם הר החרמון, שמורת הבניאס ועמק החולה. הר החרמון הוא המקום בו תוכלו ליהנות מחופשה מושלגת מבלי לטוס לחו"ל. שמורת הבניאס הופכת ירוקה ופורחת בעונת החורף. בעמק החולה תוכלו לצפות בנדידת הציפורים.

מסלול טיול מנחל רקפת עד לקרן הכרמל

אזור הכרמל מומלץ לטיולים בכל חודשי השנה, בעונת החורף נוכל ליהנות מטיולים רגליים נהדרים בדרגות קושי משתנות. המסלול כולל כ-7 ק"מ של הליכה, ניתן לסיים אותו בכמה נקודות. את הטיול ילוו נופים ירוקים, חורבות היסטוריות, תצפיות נוף אל עבר עמק יזרעאל והר הגלבוע. ניתן לשלב את הטיול עם ביקור בכנסיה הכרמלי סטית.

מסלול טיול מאזור בית שאר עד לכוכב הירדן

את הטיול הזה מלווים המרחבים הירוקים של הצפון, נצא לדרך בבית שאן ונסיים את הטיול בכוכב הירדן במצודה הצלבנית. נקודת הסיום היא תצפית נוף יפה המשקיפה על הרי הגלעד, על עמק הירדן ועל הגבול עם סוריה. כדאי לבצע את המסלול הזה עם רכב תוך שילוב של טיולים רגליים באתרים. הטמפרטורה הקרירה של החורף אידאלית לטיולים באזור ושאר טיולים רגליים, אל תפספסו את הזרימה בירמוך.

עם וילות בצפון ישראל הטיולים בעונת החורף ובעונת הקיץ הופכים הרבה יותר מזמינים. אם יש בתמונה וילת נופש מפנקת קל הרבה יותר לשכנע את המשפחה, את בני הזוג ואת כל החברים לצאת לטיול שטח אתגרי.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן