יום ספא מפנק לגיבוש עובדי החברה

תוכן עניינים

היתרונות של יום ספא מפנק לגיבוש עובדי החברה

אם ננסה לתמצת את המטרות העיקריות של יום גיבוש לעובדים בצפון, הרי שזהו יום המוקדש כולו לשבירת שגרה עבור הצוותים, לצבירת אנרגיות מחודשות, ליצירת סביבת עבודה מאוחדת יותר ולהשריית תחושת כי מקום העבודה מוקיר את פועלם של העובדים ומפגין את הערכתו בשלל פינוקים והפתעות.

אם כך, כיצד בילוי בספא מפנק יכול לענות על כל הציפיות? להלן מרוכזים מספר יתרונות בלתי מבוטלים של יום ספא, והאופן שבו ניתן לרתום את הבילוי לגיבוש עובדי החברה.

יצירת גאוות יחידה

ספא היה וככל הנראה שתמיד ייחשב לבילוי שמשדר יוקרה. ובעידן שבו כולם ככולם מפרסמים את הבילויים שלהם כדרך קבע ברשתות החברתיות, העובדים ישמחו להציג ולהשוויץ ביום הכיף הססגוני שאותו ארגנה עבורם החברה.

אחת מן המטרות הראשיות של ימי גיבוש, היא חיזוק הקשר שבין העובדים לבין בית העסק. עם שלל מתקני ספא מפנקים שכל כולם מיועדים עבור העובדים, הרי שמטרה אחת מיני רבות, בזה הרגע הושגה.

השריית רוגע ושלווה

אך איך אפשר שלא להתייחס גם למוטיב המרכזי של ספא, ובו העיסוי המקצועי משרה על הפציינט רוגע ושלווה.

זכרו כי מטרה ראויה נוספת בהפקת יום גיבוש לעובדים, היא להפגין כלפי הצוותים שעמלו ועומלים קשה, את הוקרת התודה המגיעה להם. וודאי שלא נרצה להגיע תרחיש ובו מי מבין העובדים יחוש כי חריצותו ודבקותו במטרה, איננה זוכה לכל יחס או התרשמות.

יצירת זיכרון משותף

בל נשכח את העובדה כי מטרתו של הגיבוש היא לא אחרת מלגבש בין העובדים. דרך מצוינת להשיג יעד זה, היא באמצעות יצירת חוויה משותפת בין העובדים, כזו שתקנה להם מכנה משותף אישי.

לא בכדי שימי כיף וגיבוש רבים זוכים להשקעה בלתי מבוטלת. שהרי מה נזכור? ארוחת צהריים עם כל העובדים במסעדה שבקרבת מקום העבודה? או שמא טיול שובר שגרה עם שלל הפעלות והפתעות?

העברת מסרים

בבחירתכם במתחם ספא כחלק מיום הגיבוש לעובדים, אתם יכולים לבחור בין שפע הפעלות שונות אותן ניתן לבצע במתחם הספא.

כך לצורך הדוגמה, מתחמי ספא שלנו כוללים מדשאות רחבות ידיים, ויכולים להוות קרקע פורייה לתחרויות משותפות נושאות פרסים כגון כרטיס גיפט קארד לקבוצה הזוכה או ארוחה כצ'ופר. את ההפעלות השונות ניתן לרתום להעברת מסרים דוגמת אחווה שהובילה את אחת הקבוצות לניצחון וחשיבותה של העבודה בצוותים.

צוות ידיים שמחות ישמח ללוות את יום הגיבוש שלכם ולהבטיח כי אכן תמצו ממנו את מלוא הפוטנציאל ותשיגו את מכלול היעדים שהצבתם לעצמכם.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן