איך למצוא ספא מושלם בגליל?

תוכן עניינים

אנחנו עובדים קשה כל השנה, מתזזים בין העבודה לבית, עושים ג'אגלינג בין הקריירה, למשפחה וזוגיות, מנסים לעמוד בדד-ליינים, בדרישות וברצונות של אחרים, ובעיקר, שוכחים שגם אנחנו זקוקים למעט פינוק, מעט מילוי ל"מצברים" הפיזיים והנפשיים שמשאביהם מתרוקנים במהירות. כן, לא רק שאנחנו זקוקים לכך, אנחנו חייבים ספא מפנק אחרי שאנחנו עובדים כל כך קשה כדי לרצות את כולם, פינוק כזה מגיע לנו.

מה הפינוק שלכם?

לכל אחד מאיתנו יש את הפינוק המיוחד לו והמועדף עליו: ספא בים המלח, שייט קיאקים בנהר הירדן, ביקור משפחתי בספארי, ארוחה דשנה במאהל בדואי בנגב, ארוחה רומנטית במסעדה יוקרתית וכן הלאה. אבל הפינוק הכמעט יחיד שתמיד נמצא בקונצנזוס בהגדרת ה"פינוק", הוא ספא – במסגרת יום כיף, חופשה או כאירוע בפני עצמו, עם חברות טובות או משפחה, זוגי או לבד – בילוי בספא תמיד מחזיר לנו את הכוחות שאבדו לנו, ממריץ אותנו ומחזיר אותנו לחיים השוטפים בכוחות מחודשים.

איך בוחרים את הספא המושלם עבורכם?

גם כאן, יש מקום להעדפה אישית: חלקנו נעדיף ספא בגליל שהוא גדול ומוכר, בעוד האחרים, ישמחו להיות הראשונים לקבל טיפול בספא חדש ואלמוני (אשר יכול להיות מבטיח ולבנות לעצמו שם ממש בקרוב), אבל, הנה מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירה:

  • אם יש טיפול ספציפי שאתם מעוניינים בו (למשל, טיפול באבנים חמות או עיסוי לומי-לומי), בחרו בספא שהטיפול הספציפי הזה שלו הומלץ על ידי חברים ומכרים.
  • במידה ואם חדשים בתחום ועדיין לא פיתחתם טעם והעדפה לסוג טיפול מסוים, בחרו ספא בגליל שמציע לכם תפריט גדול של טיפולים ועיסויים, מהם תוכלו לבחור את זה שנשמע לכם המתאים לכם ביותר.
  • שאלו וקבלות המלצות מחברים ומכרים שאתם סומכים על דעתם. אמנם ספא שמתאים לכם הוא אכן עניין של טעם אישי, אבל המלצה מאיזה ספא תבחרו ללכת אם בצפון הארץ או בדרומה יש גם כאלו שתעדיפו להתרחק – גם היא יכולה להיות שווה את משקלה בזהב.
  • שאלו שאלות הנוגעות להסמכתם של המטפלים והמעסים. מאחר וספא נחשב לפינוק אמיתי, כמו בכל תחום, גם בתחום זה, אתם עלולים ליפול על מתחזים, שלא רק שלא יסייעו לכם להתרענן ולהחזיר כוחות, אלא אף עלולים להזיק לבריאותכם.
  • אם אינכם נותנים אמון במיומנותו של המטפל, ותרו על הטיפול. הפסיקו אותו גם במהלכו – מכיוון שעדיף להפסיד את הכסף ששילמתם ולא לספוג, בנוסף לכך, גם נזקים פיזיים ממטפל שאינו מיומן דיו.
  • העדיפו ספא המציע טיפולים גם לפנים וגם לגוף, כך תוכלו ליהנות מטיפול כולל (בריאותי או קוסמטי) שכולו נעשה ביום אחד ולא תיאלצו לפצל אותו בין שני מתחמי ספא שונים או בימים שונים. תוכלו אפילו להמליץ בעבודה על ספא טוב שביקרתם בו ותוכלו לצאת עם כל העובדים כי אין כמו יום כיף בצפון שיכלול גם טיולים וגם ספא מפנק.

לסיכום:

עיסוי בצפון טוב, המעסיק מטפלים מוסמכים ומנוסים, ומציע לכם תפריט טיפולים עשיר ומגוון ומבחר פעילויות נוספות (כבריכות, סאונות וג'קוזי), יכול להוות עבורכם "תחנת דלק" למילוי המצברים בחיי היום יום המתישים ומלאי הדרישות והתסכולים.

אין סיבה שלא תפרגנו לעצמכם אחד כזה, הרווחתם אותו ביושר.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן