ספא בגליל – פינה להתפנקות ולרגיעה

תוכן עניינים

הגליל העליון הוא ללא ספק, אחד המקומות היפים ביותר בארץ. הוא שופע טבע, מרחבים ירוקים, נחילם ומגוון רחב של פינות חמד פסטורליות. בגליל העליון, שפע אטרקציות ומקומות קסומים אשר בהם מומלץ לבקר:

בעונות המעבר (סתיו ואביב) , תוכלו לבקר באגמון החולה ולהתרשם מהכמויות האדירות של הציפורים הנודדות, בעונת החורף, תוכלו לעלות לאתר החרמון וליהנות מהשלג הרך. ובקיץ , תוכלו לבחור מתוך מבחר עצום של מקורות מים צוננים להתרענן בהם. בכל מקרה, אם הגעתם לגליל העליון, ונשאר לכם קצת זמן פנוי להעביר בכיף ,אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית ספא גלילית מפנקת במיוחד.

ספא בגליל זה ידיים אוהבות

"ידיים אוהבות" הינו ספא פרטי בגליל. כשתגיעו אלינו, תוכלו ליהנות מאווירה של שקט, רוגע וניקוי ראש אמתי.בספא ידיים אוהבות ישנם מתקני ספא מעולים ונקיים במיוחד: ג'קוזי ספא ענק פנימי עם זרמים חזקים במיוחד אשר חיוניים מאד להזרמת הדם ושחרור השרירים, ג'קוזי ספא ענק נוסף חיצוני אשר עומד על דק יפה בחוץ, שגם בו סילוני מים חזקים במיוחד לשחרור התכווצויות שרירים.

בנוסף, תוכלו לשבת בסאונה יבשה העוזרת לניקוי הגוף מרעלים ולהרפיית כאבי שרירים ומפרקים. השהות בספא הינה פרטית וישנם סוגים שונים של חבילות פינוק אותן ניתן להזמין. היתרון של ספא בגליל הוא התפאורה הקסומה כל כך שמסביב: הנופים, הפריחות, האוויר הצח והשקט, כל אלה ועוד תורמים לכך שגופכם ונפשכם יהיו רגועים טרם הגעתכם לספא וכך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר ובעל השפעה ארוכת טווח.

להחיות את הגוף – לחדש אנרגיות

ספא בגליל מיועד לזוגות אשר רוצים להתפנק ולהעביר כמה שעות של שקט ושל החייאת הגוף והנפש, הוא מיועד גם ליחידים וגם לקבוצות קטנות (עד 10 אנשים) .ניתן לחגוג אצלנו ימי הולדת, ימי נישואין, הצעות נישואין, מסיבות גיוס, שחרור, בת מצווה, ימי גיבוש, מסיבת רווקות ועוד…

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן