עיסויים לקבוצות

לצאת מהשגרה, ליהנות בקבוצה

מעוניינים לשבור את השגרה עם עיסויים לקבוצות ביום כיף מהנה? אתם מחליטים מה תרצו לעשות, ואנחנו בספא "ידיים אוהבות" נוודא שזה יקרה.

אנו מציעים מגוון פעילויות וימי כיף כגון עיסויים לקבוצות מאורגנות מכל הסוגים – משפחות, חברים, עובדים ועוד.

מצב הרוח עליכם, הפעילויות עלינו:

  • מבחר עיסויים וטיפולים
  • טיולים וניווטים ברגל או ברכב
  • משחקים, תחרויות ושלל פעילויות
  • הכנת אוכל בשטח: גריל, בדואי, דרוזי
  • אירועי חברה, ימי גיבוש וכיף לעובדים
  • ריקודים ומוזיקה: סלסה, קפוארה, תיפוף
  • פעילויות שטח מהנות ומאתגרות (ODT)
  • בר/בת מצווה, ימי הולדת, מסיבת רווקות

ניתן לשלב מספר פעילויות לבחירתכם, ולהרכיב חבילת יום כיף במיוחד עבורכם.

עיסויים לקבוצות

מגיע לכם יותר עם יום כיף לקבוצות

ימי כיף לקבוצות, מוצעים במגוון וריאציות ואופציות, אך הקרבה לחיק הטבע, היא שמשיגה את המטרה לשמה הם נוצרו, הפוגה, הרפיה, שחרור ממתחים וגיבוש. ניכר שהמבחר העצום, והרצון הטוב לתת מענה הולם לכל חברי הקבוצה, מהווה את הדילמה המרכזית, שבבחירת יום כיף בצפון. והדרך להתמודד עם כך היא בבניית תכנית, שמדברת אל כולם.
תכנית ימי הכיף של ידיים אוהבות משלבת ניגודים משלימים, אקסטרים מול רגוע, פנים מול חוץ, פינוק מול תנאי שטח, דינאמיקה מול הרפיה, התמהיל הנכון יבטיח את ההצלחה.
בטרם הזמנת יום כיף לקבוצות, חשוב להתאים את התכנית לגודל הקבוצה, מאפיינים דמוגרפים משותפים, וכמובן, ללקט רצונות מהשטח, בין אן על ידי חוות דעת על ימי כיף קודמים, ובין אם על ידי הפצת סקר או שאלון מקדים.

עיסויים לקבוצות – השילוב ליום כיף מוצלח

יום כיף לקבוצות המשלב מספר תחומים שונים הוא היום כיף האידאלי. יצירת תכנית יומית, אשר מאפשרת לכל אחד למצוא את הפינה, הפעילות והאטרקציה, שהוא מתחבר אליה יותר מכל, בין אם מדובר על פעילות אקסטרים של מתנפחים במים, ולאחר מכן מסג' מפנק, או בכלל חוויה קולינרית אותנטית של בישול בשטח, בין אם מדובר על בישול בטבע, או בישול בסיר פויקה, ועיסוי קבוצתי בספא של "ידיים אוהבות". העיסוי נערך בלב ליבו של הטבע לצד פכפוך מים, ורחשי עלים, בשלווה הרמונית, המאפשרת את החיבור הטבעי וההרפיה.

אילו עונות מתאימות לימי כיף משולבים?

בזכות הגמישות התפעולית ניתן ליהנות מימי כיף בכל ימות השנה, האביב והקיץ מעניקים הזדמנות לצאת לטבע, וליהנות, ברוב המקרים, ממזג אוויר נח, ששורר בגליל העליון. ואילו החורף והסתיו, טומנים בחובם גם ימים קרירים וגשומים, מאפשרים לקיים את ימי כיף לקבוצות בצפון בתוך וילות מפנקות, חמימות ונעימות. תוכלו להנאות ממבחר עיסויים וטיפולים. שילוב של פעילויות שטח במקביל ליום ספא מפנק והכל בשילוב ימי גיבוש לחברה ואף חלוקה למחלקות.

מספר המלצות של שילוב מוצלח בין יום כיף לאירוח וספא

כל עובד היה שמח לבצע פעילות קצת שונה, אבל לכולם מכנה משותף, שילוב של נפש בריאה, ארוחה טובה, מקום נעים לאירוח, וכמובן מנוחה. שילוב של סדנת צחוק ו/או משחקי חשיבה ואסטרטגיה, לגו לשיפור שיתוף הפעולה, ריקודי סלסה וזומבה, קריוקי, מעגל מתופפים ועוד עם טיפולי ארומתרפיה, טיפול באבנים חמות, איורוודה, עיסוי רקמות, ועיסויים נוספים  הניתנים על ידי המעסים הבכירים של "ידיים אוהבות" מאפשרים לכם חוויה מענגת ומאוד מרגיעה.

קבוצות וחברות עובדים גדולות במיוחד, יוכלו לבחור גם פעילות שטח כמו סדנאות ODT בחלוקה למחלקות, פעילות תחרותיות, מרוצי שליחים, עמדות קליעה למטרה, משחקי בריכה מדליקים שמטרתן לשפר את התקשורת הארגונית וגיבוש חברתי שיסייע בעבודה טובה יותר יחד גם אחרי שיום הגיבוש הסתיים.

מגיע לכם יותר – אצלנו נהנים על בטן מלאה

ימי הכיף שלנו לקבוצות כוללים תפריטי קייטרינג שטח עשירים וטעימים, בשריים או חלביים לבחירתכם. התפריטים כשרים וניתנים להתאמה לכל דרישה – רגיל, צמחוני/טבעוני ועוד.

/ 5.

דילוג לתוכן