הזמנת עיסוי מקצועי בצפון

תוכן עניינים

כשאתם נוסעים לצפון לסוף שבוע מפנק, עיסוי מקצועי יכול להיות הדובדבן שבקצפת. לשאוף אוויר נקי, להירגע, ולתת לידיים מיומנות להפיג כל טיפת מתח שעוד נותרה בשרירים. במאמר זה נפרט מעט על האפשרויות השונות לעיסוי מקצועי בצפון הארץ – מקומות, סוגי טיפולים, ועוד.

עיסוי בצפון הארץ – חוויה לגוף ולנפש

אז איפה הכי שווה ללכת לעיסוי – בספא, בקליניקה פרטית או בכלל בבית? הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להחליט.

עיסוי בספא מפנק

עיסוי בספא הוא החוויה המושלמת, בעיקר אם אתם מגיעים יחד עם בני הזוג או החברים. מלבד עיסוי, תוכלו ליהנות משפע מתקנים ברמה גבוהה, כמו סאונה, בריכה וג'קוזי. באתר "ידיים אוהבות" תוכלו למצוא ספא בגליל העליון וברמת הגולן.

עיסוי בקליניקה

עיסוי בקליניקה מקצועית הוא חוויה מדהימה. כל מעסה מקצועי אשר נמצא באתר שלנו עובד בקליניקה פרטית מסודרת ומאובזרת. 

הפרטיות, המרחב הנעים והציוד ברמה הכי גבוהה, ייצרו חוויה בלתי נשכחת ויגרמו לגוף שלכם להרגיש נפלא למשך שבועות ארוכים.

עיסוי עד הבית

עיסוי עד הבית הוא הפתרון המושלם לאלו אשר רוצים להרגיש הכי טוב שאפשר, במינימום מאמץ. באתר שלנו יש מגוון מעסים מקצועיים שיוכלו להגיע לעיסוי בצפון עד פתח הדלת.

הזמנת עיסוי מקצועי בצפון

סוגי עיסוי נפוצים

כשאנחנו מדברים על עיסויים, אנחנו מדברים על עולם שלם של אפשרויות. אתם מוזמנים לבחור את סוג העיסוי שהכי מתאים לכם. מלבד העיסויים המוזכרים כאן, תוכלו למצוא עוד סוגים רבים של עיסויים באתר שלנו.

עיסויים קלאסיים (שוודי\רקמות עמוק)

עיסויים קלאסיים קיימים כמעט בכל קליניקה או ספא, ומהווים את אבן היסוד של ענף העיסוי. אם אתם מתכננים ביקור בספא זוגי בצפון, הזמנת עיסוי קלאסי זו בחירה בטוחה.

עיסוי אבנים חמות 

עיסוי אבנים חמות הינו עיסוי אשר ידוע בהשפעתו ארוכת הטווח. הוא משלב מגע באמצעות כפות הידיים, והנחה של אבנים בעלות מרקם חלק ונעים על גוף המטופל.

סוגי עיסוי ייחודיים ומקוריים

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא תורת עיסוי כפות הרגליים, אשר מגיעה מן הרפואה הסינית. תפקידו של הרפלקסולוג הוא ליצור השפעה על המרידיאנים (ערוצי האנרגיה), ובכך להביא לריפוי והקלה על כאבים שונים. המגע בכפות הרגליים הינו נעים, והטיפול נעשה תוך הקשבה מתמדת לצרכים ולתחושות של המטופל או המטופלת.

שיאצו

שיאצו הוא ענף ברפואה האלטרנטיבית שמקורו ביפן. בדומה לרפלוקסולוגיה, גם הוא מתבסס על עבודה עם ערוצי האנרגיה (צ'י). הייחודיות של השיאצו היא בהיותו מתאים למצבים פיזיים מגוונים, כולל נשים בהריון ואחרי לידה, בעיות הורמונליות ואורתופדיות.

עיסוי רפואי 

עיסוי רפואי הוא עיסוי אשר רווח בעיקר בקרב ספורטאים, ויכול להיות יעיל במיוחד במקרה של פציעות, שרירים תפוסים וכאבים ארוכי טווח הקשורים לתנועה. עיסוי רפואי מהווה גם חוויה נעימה ומשחררת.

מה חשוב לזכור כשמזמינים עיסוי מקצועי?

חשוב לדעת שמגוון המטפלים והמטפלות הוא גדול, וחשוב שתבחרו במישהו שמתאים לכם בכל הפרמטרים: שיטת הטיפול, המיקום בארץ, וכו'. אם יש לכם שאלות, אל תתביישו להתקשר למעסה לפני שאתם מזמינים את הטיפול ולשוחח איתו. המטפלים באתר שלנו הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, וישמחו לענות על כל שאלה שעולה לכם.

הזמנת עיסוי באתר ידיים אוהבות – המטפלים הטובים בישראל

אנחנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע ליהנות מעיסוי מקצועי ואיכותי, להפיג את המתחים בגוף ובנפש ולהירגע מהעומס והשחיקה של חיי היומיום. אצלנו באתר תוכלו ליהנות ממטפלים איכותיים, במחירים משתלמים ושמירה על מקצועיות בלתי מתפשרת.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן