כך תעשי מסיבת רווקות מנצחת

תוכן עניינים

החברה הטובה ביותר מתחתנת? החלטת שאת לוקחת עלייך את ארגון מסיבת הרווקות? את בטח רוצה להרים מסיבה שהיא לעולם לא תשכח; אז כדי שלא תשברי את הראש, קבלי כמה רעיונות למסיבת רווקות מעלפת.

וילה יוקרתית

אם יש לך תקציב גבוה, תוכלי לשכור וילה או סוויטה שבה יתקיים האירוע, עדיף עם בריכה, עם גינה גדולה ועם מערכת סטריאו מטורפת. אם כל זה באמת יקרה, כל התוכן כבר קצת פחות חשוב, כי עצם השהייה שלכן יחד, כל הבנות, בווילה מפנקת, יוקרתית ואלגנטית, היא בפני עצמה חוויה לא נורמלית.

ספא מפנק

דמייני לרגע את כל משתתפות האירוע חולקות ג'קוזי מפנק שמרכך את השרירים, עוברות לסאונה ומנקות את הגוף מרעלים, מקבלות טיפול מסאג' מענג ואוכלות יחד ארוחת בוקר עשירה ומזינה. נשמע טוב? בספא ידיים אוהבות את יכולה בקלות להפוך את התסריט הזה למציאות. מנהלי הספא, דנה ומעיין, ישמחו לתפור לכן מסיבת רווקות לפי מידות שתתאים לכל דרישה, ותאפשר לחברה הכי טובה ליהנות רגע לפני שהיא משנה את הסטטוס מרווקה לנשואה.

בחוף הים

חוף הים הוא מקום אידיאלי למסיבת רווקות, כל עוד את מוצאת פיסת חוף שקטה ורחוקה מההמון ומהרעש, בה יכול האירוע להיערך. חוף הים מציע הכל מהכול: בטן גב, מים, שקיעה יפהפייה ותחושה של חופש. תוסיפי לזה כמה הפעלות סקסיות, שיגרמו לכל אחת מהמשתתפות לחשוף את הסודות הכי כמוסים שלה – והרי לך ערב משגע שכולו כיף.

להזמין מפעיל מתחום הרוח והמיסטיקה

נומרולוגית, אסטרולוגית, קוראת בקלפים, מטפלת ריברסינג או מתקשרת – מסיבת רווקות עם ערך מוסף, שבמרכזה עומדת פעילות שנועדה לפתוח את הראש, תאפשר לכלה לעתיד ולכל המשתתפות ללמוד קצת יותר על עצמן, ולהיות חלק מאירוע שכולו מיסטיקה ורוחניות, ושבו רב הגלוי על הנסתר. בררי מראש עם החברות הנוספות האם פעילות שכזו תתאים להן, ונסו לברר ביניכן לבין עצמכן איך תגיב גם הכלה לעתיד.

לחובבות האקסטרים

לא לכולם מתאים המוד השקט והביתי. אם רביצה, שתייה ואכילה זה ממש לא בשבילכן – יש עוד אפשרויות עבורכן: טיולים מאתגרים, צניחה חופשית, פעילויות ספורט ועוד. אגב, גם להזמין חשפן נמצא על סקלת האקסטרים, אבל זה לא אומר שאתן צריכות לוותר! בררי מראש אם כל אחת מהפעילויות מתאימה לשאר החברות, וכמובן גם לכלה לעתיד.

הכי כיף בבית: מסיבת רווקות סולידית

לפעמים לא צריך ללכת כל כך רחוק ולהשקיע המון כסף כדי ליהנות מהרגעים האחרונים של הרווקות. אם אחת מהמשתתפות נדבה את הדירה שלה, ואם יש בה מספיק מקום, תוכלי לקיים בה את המסיבה, וכמובן לצקת לאירוע תוכן מגניב, שיתבסס על משחקים שוברי קרח ויוצרי אווירה, ולהוסיף אוכל טוב והרבה אלכוהול. במילים אחרות: אירוע אינטימי וסולידי, שיתמקד בכלת השמחה ויאפשר לכל המשתתפות לבוא לידי ביטוי וליצור ביניהן אינטראקציות חיוביות – יכול להפוך ליופי של ערב.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן