ספא בצפון, יום הולדת מרגיע במיוחד

תוכן עניינים

יום הולדת בספא בצפון

אם אתן מחליטות לחגוג יום הולדת, באיזו דרך הייתן מעדיפות לבלות אותו?

ברור שמדובר בגיל. בנות 20 חוגגות בצורה שונה לגמרי מאיך שאמא עם ילדים חוגגת את גיל 40. אך אם זאת יש פעילות שמאחדת את כולם – מסג' וספא. בנות צעירות ונשים בוגרות כאחת יעדיפו להתפנק במסג' עם חברות ולהרגע מלחצי היום היום בעבודה.

אסתי לדוגמא,חגגה יום הולדת ה-35 לפני כשבועיים. ולכבוד יום הולדתה החליטה לעשות משהו שונה לגמריי. היא עזבה את תל אביב ל-48 שעות ויצאה צפונה עם חברה טובה לקבל טיפול ספא בצפון. בתור מנהלת משרד עורכי דין, היא נמצאת בסביבה לחוצה מאוד, כשיום העבודה שלה מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות ומסתיים בשעות הקטנות של הלילה. לאחרונה היא גם סבלה מנידודי שינה, כאבי ראש וכאבים ברגליים. היא מאוד אוהבת את העיר הגדולה אך הסביבה המלחיצה של עבודה ממושכת עתירה בלחצים החלו להשפיע על גופה.

ספא בצפון – פינוק מיוחד ומרגיע

אסתי נסעה ללהבות הבשן עם חברה טובה. כבר בזמן הנסיעה היא התחילה להרגע, כאשר ראתה את הטבע ושכחה במהירות את הצרות במשרד. הן הגיעו לספא והמטפלת דנה נתנה לשתיהן זוג חלוקים, נעלי בית כוסות מים ונתנה להם להרגע קצת בספא לפני הטיפול. הג'קוזי המדהים שנמצא במתחם של ידיים אוהבות הכניס אותם מהר לאווירה רגועה והקלה בשרירים הלחוצים. אסתי מספרת כי קראה המלצות חמות על המקום אך רק כשהגיעה באמת הצליחה להבין למה ידיים אוהבות הוא ספא מיוחד כל כך.

ירוק, מים וטיפול מפנק

לאחר כשעה וחצי בספא, סיימו הבנות את הפינוק בספא, דנה ומעיין לקחו אותם לפינת חמד נשכחת בטבע הלא מוכר בצפון. הם מכירים ממש טוב את האזורים הפסטרוליים המיוחדים, כי כאשר הן הגיעו למקום הטיפול, לא היו שם אנשים והיה שקט מופתי. כאשר פכפוך המים נשמע לצידם ורוח קלה מנשבת בענפים הירוקים, אסתי קיבלה עיסוי רקמות עמוק. לאחר טיפול ממושך ואינטנסיבי ששיחרר לה מתחים חבויים, סיפרה אסתי כי הצליחה באמת להרגע בפעם הראשונה זה זמן רב. לאחר הטיפול בספא יצאו שתי הבנות לחגוג את היום הולדת בפאב מקומי והלילה הזה השינה של אסתי הייתה ערבה במיוחד.

רוצות גם אתן לקבל עיסוי ספא בצפון? כנסו לאתר והזמינו עוד היום טיפול מרגיע בידיים אוהבות.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן