ימי כיף עם ספא לעובדים שלכם

תוכן עניינים

ימי כיף לעובדים בצפון

מחפשים את הדרך לשמח את העובדים? רוצים להגיע בכל יום למשרד שלכם ולהרגיש שהאווירה באמת טובה, קרובה וכזאת שנעים לבלות בה ביחד שעות ארוכות? אם כך, אין ספק שאתם צריכים להשקיע בימי כיף מידי פעם, פשוט כי העובדים שלכם זקוקים לכך ואם מדובר על יום כייף צפון אז מדובר על יום כיף לעובדים בצפון. בילוי כזה יכול להעשיר לא רק את העובדים אלא גם לגרום לכך שהם יצאו מהשגרה ויירגעו קצת, מה שיתרום רבות גם להצלחת העסק כולו. לכן אנחנו מציעים לכם את האפשרות של שילוב פינוקי ספא ביום הגיבוש הקרוב, כי למה לא בעצם?

איפה עושים עיסויים לכל העובדים?

כאשר מדברים על פעילות מרגיעה באמת שיכולה לפנק את העובדים ולגרום להם לנוח ולשכוח מהצרות, אין ספק שמדברים על עיסוי מקצועי. לכן כדאי לדעת שיש ספא מקצועי שאליו תוכלו להגיע עם כל העובדים שלכם ושבו מחכה לכולכם חוויה מיוחדת במינה. לא רק שכל עובד יוכל לקבל עיסוי מקצועי ומפנק, אלא גם תוכלו לבחור את המיקום המושלם לחוויה הזאת! ניתן לבחור את כרי הדשא הכי מפנקים שיש אך ניתן גם לעבור עיסויים כאלה ביחד על יד נחלים עם מים זורמים. לכל החוויה אפשר גם להוסיף מנגינה מרגיעה והרי לכם עיסוי קבוצתי שאי אפשר יהיה לשכוח!

בואו לנסות עיסוי בארבע ידיים

אם גם אתם אוהבים את כל מה ששייך לעולם הספא, העיסויים והפינוקים, בוודאי יצא לכם לשמוע בעבר על האפשרות של עיסוי בארבע ידיים. אומנם זה נכון שלא כל העובדים יוכלו ליהנות מחוויה כזאת בו זמנית, כי צריך לברר מראש שיש לכך מספיק מעסים מקצועיים, אך אין ספק שזה יהיה בילוי מיוחד. בנוסף לכך, תוכלו גם לתת לעובדים שלכם לבחור בין עיסויים שונים כמו: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי או אפילו טיפולי פילינג שונים. משמעות הדברים היא שאחרי חוויה כזאת העובדים ירגישו שהם יכולים להסיר מעליהם את ההגנות ולהתקרב זה לזה בדרך הרבה יותר טבעית ונעימה.

מתי כדאי לצאת ליום גיבוש כזה?

ימי כיף לחברות גדולות ולארגונים זה תמיד משהו שעולה לא מעט ומצריך תקציב שיווקי לכן ברור מדוע אתם, בתור מנהלי החברה או העסק, תוהים מתי כדאי יהיה לצאת לחוויה המיוחדת הזאת. כדאי שתדעו שאין תשובה אחת נכונה לשאלה כי זה מאוד תלוי בזמן שיש לכם להשקיע בעניין, בתקציב וגם במחירים. זכרו שמגיע  יום כייף בצפון לעובדים שלכם וכמובן גם לקבל את פינוקי הספא הכי טובי שיש אך מצד שני, אין סיבה לשלם על כך סכומים שנראים לכם מופקעים. לכן חלק ממה שיכול לעזור לכם לבחור את התאריך המושלם ליום כיף כזה זו גם שאלת המחיר כי יש תקופות שבהן בילויים כאלה יהיו זולים יותר. יום כיף לעובדי החברה שכולל טבע, עיסויים ואווירה נעימה זה כל מה שצריך כדי לחזור מגובשים ורגועים יותר לשגרה, אז למה אתם מחכים? שריינו תאריך עוד היום ותראו שלא תצטערו על כך ואין ספק שהעובדים שלכם ייהנו מכל רגע בפעילות כזאת.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן