יום כיף לעובדים בספא מפנק

תוכן עניינים

יום כיף לעובדים

כמה פעמים חלמתם על עיסוי מפנק באמצע יום העבודה? הגיע הזמן להגשים לעובדים חלום ולהרכיב בעבורם יום גיבוש מהנה במיוחד. יום כיף לעובדים המשלב בילוי בספא מפנק וארוחה טובה יתקבל בזרועות פתוחות בכל קבוצת עובדים. העיסויים והטיפולים מתבצעים במרכזי ספא גדולים תוך שימוש במוצרי קוסמטיקה איכותיים ואנשי מקצוע מנוסים. רשימת הטיפולים אותם מציע הספא מגוונת ואפשר למצוא טיפולים מתאימים לנשים וגברים בכל גיל. גם אלו אשר כף רגלם מעולם לא דרכה בספא ישמחו לנצל את ההזדמנות ולהכיר עולם חדש של פינוקים.

שירותי ספא לקבוצות

יום כיף בצפון לעובדים יש לתאם תוך שילוב של פעילויות מהנות המעניקות לעובדים ערך מוסף יחד עם זמן קבוצתי. ימי כיף בספא כדאי לשלב עם טיפולים אישיים לעובדים ופעילויות קבוצתיות בבריכה, במתחם הספא הגדול או באולם הרצאות בו אפשר להציע הרצאות בתחום הבריאות והטיפוח.

יום כיף לעובדים נהוג לשלב עם ארוחה משותפת, קיימים מתחמי ספא המפעילים גם קפיטריה בה תוכלו ליהנות מארוחה טובה, אפשרות נוספת היא תיאום פיקניק במתחם הדשא עם שירותי קייטרינג.

צוות הספא ישמח לארח קבוצות של עובדים או בני משפחה, עבורן נתפרות תוכניות טיפול מיוחדות המאפשרות גם בילוי קבוצתי. נספר כי עיסויים לעובדים אפשר לבצע גם במשרד. צוות העיסוי מגיע אל מקום בעבודה ומציע עיסוי של 15 דקות לכל עובד. העיסויים מתבצעים בישיבה במקום העבודה.

סוגי הטיפולים בספא

  • מגוון עיסויים: הוליסטי, רקמות עמוק, תאילנדי, שוודי, איורוודה, תינוקות, נשים בהריון
  • טיפולי יופי וטיפולי פילינג
  • עיסויים מיוחדים בשוקולד או דבש
  • טיפול באבנים חמות
  • רפלקסולוגיה וארומתרפיה
  • ועוד

תיאום יום כיף לעובדים בספא בצפון

את יום הכיף תתחיל הקבוצה בנסיעה משותפת לצפון על רקע הנופים היפים, אוטובוס או מיניבוס ממוזגים ונוחים יהיו בחירה נכונה. מייד כאשר תגיע הקבוצה אל הספא, תמתין לקבוצת העובדים קבלת פנים עם כיבוד קל, שתייה ואווירה נעימה. יום כיף לעובדים בספא מביא עמו אווירה נינוחה והמון אנרגיות טובות. המשתתפים ביום הכיף ייגשו להחליף בגדים, כל מבקר בספא יקבל חלוק מגבת רך ונעלי ספא.

להזמנות מלאו את הטופס או חייגו: 052-3974800 / 054-7948441

הספא מציג בפני העובדים את רשימת הטיפולים ומחלק את הקבוצה בין חדרי הטיפולים. אפשר יהיה להציג בפני העובדים טרם ההגעה למקום את רשימת הטיפולים ולאפשר לכל עובד לבחור לעצמו את הטיפול בו הוא מעוניין. כל טיפול ספא נמשך כ-45 דקות, ואפשר יהיה לתאם בעבור קבוצות גדולות טיפולים קצרים יותר. צוות הספא יסייע לקבוצה להרכיב חבילת אירוח בה יוכל כל משתתף למצוא לעצמו טיפול מהנה, אווירה נעימה, מרגוע וערך מוסף. את יום הספא המפנק תלוו עם בר משקאות קרים, כיבוד קל, שתייה חמה, פירות טריים וגם ארוחה חמה. אזור הצפון מציע גם מבחר מסלולי טיול, נופים קסומים ושאר אטרקציות לנופש ופעילויות גיבוש.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן