יום גיבוש בספא בצפון הארץ

תוכן עניינים

יום גיבוש בספא בצפון הארץ

היום בשנה של העובדים שלכם הגיע, וכעת עליכם להחליט איך תפנקו אותם הפעם במסגרת יום הגיבוש. אחרי כמה שנים בהן חגגתם את האירועים המגבשים בצורה חביבה, הגיע הזמן להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש שהם לא ישכחו בקרוב. צפון הארץ מסתמן תמיד כנקודה אידיאלית, בה ניתן להרגע, לקחת אוויר ופשוט להנות. נדמה שהשידוך המושלם לאיזור הצפון הוא חבילות ספא בצפון האיכותי, שתוכלו להעניק לעובדים שלכם ביום החג שלהם.

למה חשוב לערוך יום גיבוש?

המנהלים השונים בחברות ובארגונים כבר יודעים: ימי הגיבוש חשובים לא פחות מפגישות עסקיות. מי שמניע את החברות השונות הוא צוות העובדים המסור, ובלעדיו – לא ניתן יהיה לעשות דבר. יום אחד בשנה מגיע לעובדים לצאת ולהנות, לקבל חיזוק חיובי על עבודתם המסורה ובעיקר להנות מהחברה עם צוות העובדים שלא במסגרת שעות העובדה בחוויה של ספא בגליל. זיכרו, בעת שלעובדים שלכם יהיה טוב, גם אתם תרוויחו מכך.

ספא – ככה מפנקים את העובדים

בימי ספא זוכים לרוב רק כמתנה מבן או בת הזוג ליום ההולדת או יום הנישואין, אך ביום גיבוש? ככה תפתיעו את העובדים שלכם! צפון הארץ מעניק לכם את האפשרות להתנתק מקצב החיים המהיר שבעיר, מרעש המכוניות ומהנוף האורבני. אם המטרה של יום הגיבוש היא לשבור את השגרה – אז ללא ספק שיום כיף לעובדים בצפון זה בדיוק מה שאתם צריכים. תוכלו לבחור בין ספא בגליל העליון, ספא בראש פינה או כל מקום אחר שתבחרו. תוכלו גם להאריך את השהות שלכם בספא ביום הגיבוש, וכך לגלוש כבר לפעילות של ערבי חברה לעובדים.

מה מצפה לכם ביום הספא?

את כל טיפולי הספא השונים, יקבלו כל העובדים ביחד! מדובר על חוויה יוצאת דופן המעניקה מימדים של ליכוד וגיבוש אמיתי. תוכלו לבחור לעובדים שלכם מתוך מניפה רחבה של סוגי טיפולים המוצעים לכם. אל יום הגיבוש שלכם תוכלו להוסיף אינספור פעילויות, ואת טיפול הספא לשבץ כשיא האירוע. הכינו לעצמכם לוח זמנים מלא הכולל פעילויות שונות, והבטיחו לעצמכם את יום הגיבוש האולטימטיבי!

ערב חברה לעובדים – אינספור אפשרויות

החלטתם להאריך את יום הגיבוש וללכד אותו לאירוע שהוא גם יום גיבוש וגם ערב עובדים? הרי שהעובדים שלכם לא ישכחו את האירוע הזה עוד המון זמן! לצד טיפולי הספא שיוענקו לעובדים שלכם בשעות היום, תוכלו לשלב פעילות עשירה ומעשירה בשעות הערב לרבות ערב קריוקי מבדר, הרמת כוסית על גדות הנחל לציון ערב החברה ועוד מגוון פעילויות העומדות לרשותכם. מנגד, תוכלו לפצל את השני האירועים, ולהגיע אל הצפון בשנית לטובת קיום ערב החברה.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן