טיפול ספא בגליל ליד מים זורמים

תוכן עניינים

שמם של טיפולי הספא הולך לפניהם. לא בכדי מדינת ישראל משופעת במכונים ובתי מלון המציעים טיפולים מרגיעים, כאלה המיטיבים עם כל המכלול – הגוף והנפש. אין מדובר רק בטיפולים לשם ההנאה והירגעות, יש להם גם סגולות רפואיות.

טיפולים בצפון

טיפולי ספא בגליל הם בהחלט סיבה טובה להרחיק עד לצפון הארץ. זה לא מכבר אמרו שיש לנו את טוסקנה שלנו – הגליל. כאן הטיפולים ניתנים באווירה יוצאת מן הכלל עם הרבה ירוק בעיניים ונופים פסטורליים, שתורמים לאווירה הנכונה ולתחושת הרוגע והשלווה. כדאי לבחור במקום המעניק היצע רחב של טיפולים כמו עיסויים שונים, טיפולי יופי, רפלקסולוגיה, טיפולי מים, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, בילוי בה הוא טוב לעור הגוף, ובנוסף, זוהי דרך מומלצת לניקוי רעלים.

עיסויים מיטיבים ונעימים

עיסויים לאירועים הם הא' ב' של כל מכון ספא. הם לא רק מרגיעים ומשרים תחושה של נועם ושלווה, הם גם מסייעים לסובלים מכאבים שונים. כל אחד יוכל להגיע למקום ולבחור חבילת ספא מותאמת במיוחד ומדויקת לצרכיו ולבעיות מהן הוא סובל. בין העיסויים המוצעים למבקרים: עיסוי הוליסטי, עיסוי בשוקולד או דבש, עיסוי לנשים בהיריון, עיסוי לעובדים, עיסוי תינוקות, עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי ועיסוי איורוודה. אלה הם לא עוד סתם עיסויים, ניתן ליהנות מהם בשילוב סביבה בעלת ערך מוסף בחיק הטבע. כפי שנאמר, יש לו משקל רב בכל הקשור לעוצמת החוויה.

מתי כדאי לנסוע לספא?

ובכן, תמיד ישנה לפחות סיבה אחת טובה למסיבה. אפשר להזמין את בן או בת הזוג למסיבת נישואין. זהו מקום מצוין לחגוג בו מסיבות יום הולדת, אירועים בעלי אופי אלטרנטיבי בטבע, מסיבת רווקות או רווקים, יום כיף לעובדים בצפון ועוד. אולם, לא חייבים למצוא סיבה רשמית על מנת ליהנות מטיפולי הספא. גם אתם יכולים לפנק את עצמכם לכמה שעות, ולחזור מלאי אנרגיות חיוביות הביתה, חזרה לשגרה לאחר הפוגה. כל אחד יוכל למצוא לעצמו חבילת ספא אשר מתאימה גם לתקציב הכספי העומד לרשותו, לא מדובר כאן בהנאות השמורות רק לבעלי ממון.

עוד טיפול מומלץ – טיפולי מים

טיפולי מים מומלצים לכל אחד ולכל אחת, גם לילדים בגילאים צעירים ביותר וגם לקשישים. אלה הם טיפולים אישיים, זוגיים או קבוצתיים. אין זה חדש, למים כוח מרפא, הם מסייעים רבות לנפש, והנפש מקרינה גם על הגוף, כך מתוך ראיה הוליסטית. ואסור לשכוח, זוהי בריכה  מקורה עם מים חמימים ונעימים כך שבהחלט מומלץ להגיע גם בימות החורף.

הטיפולים במים הנקראים הידרו תרפיה הם פינוק בפני עצמו. למים סגולות משלהם והם תורמים רבות לרוגע, הם מסייעים לבעיות בריאותיות שונות כמו כאבי גב, מיגרנות, ואפילו מועילים לאנשים הסובלים ממעצורים אשר מונעים מהם להתקדם ולהמשיך הלאה, כמו כעסים. ישנם טיפולים מיוחדים לנשים בהיריון, לסובלות מבעיות פוריות, נשים אשר האיזון ההורמונאלי אצלן מופר, ועוד ועוד, הרשימה ארוכה. אין ספק כי זוהי חוויה הוליסטית מושלמת.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן