זמן שיזכיר לנו כמה אנחנו אהובות

תוכן עניינים

זמן שיזכיר לנו מי חשובה באמת…

הנשים של היום, עושות את הג'אגלינג של החיים. בין משפחה וילדים, בישולים וכביסות, בין הגיהוצים, הקניות והסידורים, לבין טיפוח קריירה והגשמה עצמית, הגבול הוא דק. לעיתים עד כדי מטושטש. אנחנו מנסות להשיג. רצות ועושות. עובדות ללא הרף, משקיעות ללא גבול. רואות תמיד את כולם, אבל לא את עצמנו…

אז מה עושים? קודם כל מתחילים ממודעות. לפני שאנחנו אמהות, נשים של, בנות, אחיות או מה שאנחנו עושות בעבודה, אנחנו קודם כל נשים חזקות, שטובות בכל כך הרבה תחומים. מוכשרות.  כאשר אנחנו משקיעות בסביבה שלנו, אנחנו נוטות לשכוח את עצמנו, ואת מה שמיוחד ומואר בתוכנו. ולכן אנחנו חייבות לקחת זמן שהוא רק שלנו. זמן שיזכיר לנו כמה אנחנו יפות, וכמה אנחנו מיוחדות. כמה אנחנו אוהבות את עצמנו, וכמה אנחנו אהובות.

מכון יופי בירושלים

אחד המקומות הטובים ביותר להטעין את עצמנו, הוא פשוט לקחת יום חופש, לעלות לירושלים, ולנסוע אל עבר הפינוק האמיתי- מכון יופי בירושלים.  העיר ירושלים, היא עיר מיוחדת, מרגשת, וקסומה. כל סמטא בה מספרת סיפור, כל איש שמסתובב בה מגלה דבר. יש בה נינוח של אמת, האורות שמקיפים אותה מסנוורים למרחקים.

כאשר את מגיעה למכון יופי, את יכולה להנות משלל טיפולים של עיסויים לאירועים מיוחדים למשל מסיבת רווקות, החל מטיפולי הסרת שיער, לייזר וIPL, וכלה בטיפולים קוסמטיים מגוונים, כמו טיפולי פנים, טיפולי אנטי אייג'ינג, מזותרפיה, טיפולים בצלקות אקנה, טיפול פנים ביהלום, טיפול פנים בחומצות, וכן טיפולים שונים של איפור, כמו איפור קבוע, איפור פנים וערב.

טיפולים אלטרנטיביים

תחום בולט במיוחד, בו יש ביקוש גבוה בקרב נשים של חבילות ספא בצפון, הוא הטיפולים האלטרנטיביים. הטיפולים האלטרנטיביים כוללים מגוון טיפולים שמספקים שלווה ורגיעה, ובכוחם להפיג מתחים ולחצים, ולסייע להמשיך את שגרת החיים עם כוחות מרובים. בין הטיפולים האלטרנטיביים אותם ניתן למצוא: טיפולי אירידיולוגיה, במהלכן הקוסמטיקאית תדע לאבחן את מצבך הפיזי, הרגשי והמנטאלי, על פי צבע העיניים, וכמו כן, תדע לזהות מראש התפתחות של מחלות גנטיות וחולשות שעתידות להופיע. טיפול נוסף בתחום האלטרנטיבי הוא בתחום העיסויים. הם יכולים להיעשות באופן מגוון, כמו מסאז' מפנק, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק, שיאצו, ארומתרפיה ועוד. הם נעשים עם מגוון חומרים שמרגיעים את העור, מטפלים בו באופן עמוק ומספקים תחושה רעננה.

רגעים מהחיים.

החיים שלנו מורכבים מאינספור רגעים. רגעים של אושר ורגעים של כאב. רגעים של נחת ורגעים של דמעה. רגעים של ציפייה ולעיתים גם רגעים ארוכים של המתנה. רגעים של עשייה ורגעים של השתהות. רגעים של הצלחה, ורגעים של אהבה. וכל אותם רגעים, מתקבצים לשניות, לדקות, שעות, ימים ושנים. והחיים חולפים, ממהרים. אם לא נשקיע בעצמנו, אם לא נפנק את עצמנו ולא נאהב את מה שאנחנו רואות מידי יום במראה, לא נוכל להגשים את עצמנו באמת. גם אם ההשקעה היא פעם בשבוע, וגם אם ההשקעה היא פעם בחודש, היא נצרכת והיא ממלאת, והיא מספקת כוח מאוד גדול להמשך.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן