וילות בצפון ישראל לחופשה מיוחדת לאנשים לא שגרתיים

תוכן עניינים

החופשה הבאה שלכם בצפון כבר לא תהיה בנאלית, החופשה הזו תוקדש לחוויות חדשות, זה הזמן להכניס קצת פלפל לחופשה ולפתוח את הראש לחוויות חדשות. וילות בצפון ישראל מציעות את כל הדרוש לאירוח מושלם, הוילה כוללת חדרי שינה, מטבח מאובזר, סלון עם מערכת קולנוע ביתית, ג'קוזי ספא וגם בריכה. הוילות הן מתחם נופש עשיר ואטרקטיבי בפני עצמן, את רוב זמנכם תרצו לבלות במתחם הוילה. כאן תוכלו למצוא תוספות ופינוקים אותם ניתן להזמין אל הוילה או למצוא בקרבת מקום במושב. שלבו חוויות חדשות בכל חופשה, צאו לטיול סוסים, לשחייה במעיין טבעי נסתר, לטיולי מערות, לביקור במחלבות הבוטיק, לארוחת בוקר אל מול הנופים היפים של הצפון.

חופשה עם רכיבת סוסים באווירה של בוקרים

אוהבים סוסים? מעוניינים בחופשה מיוחדת לילדים? רכיבת סוסים תהיה תוספת נהדרת לכל חופשה משפחתית, זוגית וקבוצתית. הרכיבה מתאימה לילדים, מבוגרים, רוכבים מנוסים ורוכבים מתחילים. גם אם מעולם לא רכבתם על סוס אף פעם לא מאוחר להתחיל. יש וילות בצפון ישראל עם חוות סוסים קרובות, תוכלו להגיע אל החווה במרחק הליכה. חוות הסוסים מציעות גם אפשרות לטיולי סוסים רומנטיים עם קומזיץ, טיולים לאור זריחה, טיולים לאורך חופי הכנרת ועוד. יש אפשרות גם לפעילויות לקבוצות.

וילות בצפון ישראל עם מחלבות בוטיק

אוהבים גבינות? רוצים ללמוד יחד עם הילדים איך מכינים גבינות? בואו לבקר במחלבות הבוטיק של הצפון, את הביקור תסיימו עם כמה גבינות בוטיק מיוחדות לארוחת בוקר מפנקת. אל תשכחו לעצור גם בקב סמוך ולרכוש בקבוק יין משובח. מחלבות הבוטיק מציעות גבינות וסיורים, יש מקומות עם פעילויות לילדים, הילדים משתתפים בחליבה ובטיפול בעזים. הפעילות מתאימה למשפחות עם ילדים בכל גיל, הסיורים במחלבות מתאימים גם למבוגרים.

חופשה מתוקה עם סדנאות שוקולד

שוקולד כולנו מאוד אוהבים, סדנאות שוקולד הן מסע אל הפלא המתוק שאי אפשר בלעדיו. השוקולד הוא חומר גלם נהדר, הסדנאות עוסקות בתהליך ייצור שוקולד, הכנה עצמית של ממתקים, שילוב טעמים חדשים ועוד. הפעילויות מתאימות לזוגות, לקבוצות, מסיבת רווקות בצפון ולמשפחות, יש לתאם מראש את הסדנאות. יהיו סדנאות בהן תכינו פרלינים, סדנאות בהן מקשטים עוגות, סדנאות עם סוגים שונים של שוקולד, סדנאות למבוגרים וסדנאות המיועדות לילדים. את הסדנה מלווה לרוב מזנון ארוחת בוקר.

חופשת יוקרה עם פינוקי ספא

וילות בצפון ישראל כוללות לרוב מתחם מיני ספא עם אמבט ג'קוזי גדול חם, חלוקים, נעלי ספא ונרות ריחניים. אל תשכחו להוסיף גם יין טוב, תותים, קצפת, פרלינים ומוזיקה מלטפת מרגיעה שאתם אוהבים. יש וילות בהן תמצאו לצד הג'קוזי גם סאונה חמה לשדרוג החוויה. אל כל וילה בצפון תוכלו להזמין גם עיסויים וטיפולי ספא, העיסויים ניתנים על ידי מטפלים מקצועיים תוך שימוש בתכשירים איכותיים. חופשה רומנטית מפנקת עם וילות בצפון ישראל היא חופשה עם עיסוי זוגי.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן