מסיבת רווקות בצפון

רגע אחד של חופש לפני החתונה – מסיבת רווקות בצפון

הרגע הזה שכל בחורה רוצה מחכה לו ושוקלת מה הדרך הטובה ביותר לעשות אותו? ולא, אנחנו לא מדברים על החתונה עצמה אלא על מסיבת רווקות בצפון .
מרגיש לך שכולם עשו כבר הכל? שוילה עם בריכה זה נדוש או יקר ואת מחפשת דרך חדשה ומקורית לחגוג את יום הרווקות האחרון שלך עם החברות שאת כל כך אוהבת? מעוניינת במסיבה ייחודית, מהנה ומרגיעה?
הגעת למקום הנכון. אנו נפיק יחד איתך את מסיבת הרווקות בצפון האולטימטיבית עבורך.

יש לך את היכולת לבחור – עיסויים לאירועים

אנו יכולים לתת לך מענה לכל דבר ואת רק צריכה לבחור. בין אם חשבת להגיע עם חברותייך לסופ"ש מסיבת רווקות בצפון ותרצו להתפנק אצלנו ובין אם אתן מעדיפות להשאר באיזור שלכן אנחנו כאן כדי לפנק אותך ואת חברותייך, לספק לכם מסיבה מהנה, כיפית ומיוחדת והכי חשוב, להפיג את כל הסטרס והלחצים שהגוף שלך צובר מהלחצים לקראת החתונה.
המסיבה תוכל להתקיים בצפון, בספא המהמם שלנו או בכל מקום אחר בארץ שרק שתרצי – החל מאירוע אינטימי אצלנו בספא, ועד להפקה מלאה על גדות נחל, בחורשת איקליפטוסים או בבריכה. זה הזמן שלכן ליהנות עם כל החברות, רגע לפני שאתן נכנסות לעולם החתונות ונפרדות לשלום מחיי הרווקות. מסיבת רווקות בצפון של ידיים אוהבות תותאם אישית לכל דרישה, ויחד נרכיב עבורכן חבילת פינוקים בהתאמה מלאה.

מסיבת רווקות בצפון בספא ידיים אוהבות משמעה עיסויים לאירועים מיוחדים באווירה מרגיעה ומפנקת, וכן פינות פינוק וסדנאות מיוחדות:

  • מבחר עיסויים לאירועים מפנקים
  • פינת איפור מקצועי
  • פינת מניקור
  • פינת טיפולי פנים
  • סדנת יין וקוקטיילים
  • סדנת שוקולד
  • ועוד פינות וסדנאות כיד הדמיון

למי מתאימה מסיבת רווקות בצפון?

מסיבת רווקות בצפון של ידיים אוהבות מתאימה לכל מי שרוצה ליהנות עם החברות רגע לפני החתונה, וגם לאלו שרוצות לקיים אירוע בנות בלבד. אנו נפיק לכן מסיבת רווקות מהנה, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ובאווירה ביתית ואכפתית, כזו שתגרום לכם הנאה צרופה עד סוף המסיבה.

מסיבת רווקות בצפון של ידיים אוהבות מציעה חבילת בסיס הכוללת: שהות פרטית במתחם הספא, שימוש חופשי בג'קוזי חיצוני ענק הנמצא במתחם וגם ג'קוזי פנימי שמצוין לחודשי החורף הקרים. שני מתקני הג'קוזי הקיימים במתחם חזקים מאוד.

בנוסף תוכלו למצוא סאונה יבשה ובר אוכל חופשי הכולל תפריט עשיר ושתייה חמה וקרה. במסיבת הרווקות בצפון תתפנקו כמו שצריך בערב מיוחד במינו.

אז אם גם את רוצה ליהנות יחד עם כל החברות במסיבת רווקות בצפון, צרי איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותך.

/ 5.

דילוג לתוכן