להפוך את האימון למושלם

פעילות גופנית תורמת רבות לאורח החיים שלנו ומלבד העובדה שהפעילות הספורטיבית עוזרת לנו להיפטר מהשומן המיותר ולהיראות מצוין היא פשוט גורמת לנו להרגיש שמחה אמיתית בלב וזו למעשה המטרה העיקרית של כולנו בחיים. אז נכון שלא תמיד אנחנו בשיא המרץ לצאת לריצה או רכיבה על האופניים וכל התירוצים של חזרה מאוחרת מהעבודה, הילדים שעוד לא נרדמו והסדרה שאנחנו אוהבים שבדיוק משודרת אכן נכונים אבל כולנו יודעים שאחרי האימון אנחנו פשוט נודה לעצמנו על ההחלטה לצאת מהבית ולעשות את האימון. טיפולי ספא לאחר פעילות גופנית לא רק מומלצים כדי להעצים את האימון ולסגור אותו כמו שצריך אלא הם גם נועדו כדי לתת לשרירים שעשו מאמץ גדול הזדמנות להיבנות מחדש ולהתאושש טוב יותר לקראת האימון הבא.

עיסויים לאחר פעילות גופנית – פשוט חלק מהאימון עצמו

במהלך האימון אנחנו מוציאים הרבה מאוד אנרגיות, מחזקים ומנפחים את השרירים וכמובן שורפים קלוריות ושומנים אבל לאחר כל המאמץ האדיר שאנחנו משקיעים מגיע לנו כמה רגעים של פינוק אמיתי שעל הדרך גם תורמים לאימון עצמו. אם נהפוך את העיסוי לאחר האימון לחלק בלתי נפרד ממנו ופשוט נהפוך את העיסוי לקבוע נוכל גם ליהנות יותר מהאימון עצמו וגם להפיק ממנו הרבה יותר תועלת. כמובן שלא כל אחד או אחת יכולים לעשות לנו את עיסוי שלו אנחנו זקוקים ועלינו למצוא את אנשי המקצוע המיומנים והמקצועיים שיעשו זאת עבורנו ויעניקו לנו רגעים קטנים של שקט ושחרור לאחר המאמץ הגדול שהשקענו ועל הדרך יכינו אותנו טוב יותר לאימון הבא.

לא רק העיסוי עצמו – האווירה שמסביב חשובה לא פחות

רבים חושבים שהעיסוי עצמו הוא הדבר היחיד שחשוב אבל האמת היא שזה לא כל כך מדויק. לעיסוי עצמו יש יכולת לעזור לנו להתאושש מהמאמץ ולהעניק לשרירים שלנו הרפיה נעימה אבל לאווירה מסביב יש חלק לא פחות חשוב בכל המופע הזה. הג'קוזי, הסאונה, המוזיקה המרגיעה, האנרגיות החיוביות ותזונה הנכונה – כל אלו לא פחות חשובים מזוג הידיים עצמן שנוגעות בנו ומשחררות את כל השרירים שלנו. אגב, גם לתזונה יש חלק חשוב מאוד בהתאוששות ובאפקטיביות של האימון ואם לא נקפיד על כך אנחנו פשוט חוטאים למטרה הכללית.

החשיבות של התזונה לאחר הפעילות הגופנית

רבות דובר על התזונה לפני האימון או בכלל במהלך היום אבל האמת היא שהתזונה לאחר האימון היא פשוט קריטית להצלחת האימון. במידה ואין לכם את המזונות הנכונים בבית או במידה ופשוט אין לכם את הזמן להכין את האוכל הנכון אתם יכולים להחליף את הארוחה לאחר האימון בסוגים שונים של אבקת חלבון וכך להשלים את האימון גם מבחינת התזונה. לא משנה אם אתם לא מוכנים להתפשר ומחפשים אבקת חלבון מומלצת על ידי רוב המומחים או שלא איכפת לכם להסתפק בסוג של אבקת חלבון זולה, העיקר שתבחרו את מה שמתאים לכם ותתייעצו תחילה עם אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לכם בכך.